• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Fiesta 1.3 duratec Nie odpala

bystry_b

Uczestnik
Dołączył
18.01.2015
Postów
34
Punktów
1
Rozrusznik kreci jak szalony. Bateria jest w bardzo dobrej kondycji
 

lalek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
5.03.2013
Postów
385
Porady
1
Punktów
87
Miasto
UK
W takim razie to tyle z mojej pomocy on-line.

Fiesta, ktora kiedys robilem miala taki problem, wiec moze trafilem, a moze nie:

 

bystry_b

Uczestnik
Dołączył
18.01.2015
Postów
34
Punktów
1
Dzięki za podpowiedz ale napewno nie w tym problem. Auto kręci, immo gaśnie, prąd gdzie ma być tam jest
 

lalek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
5.03.2013
Postów
385
Porady
1
Punktów
87
Miasto
UK
Spoko.
Kilka fiest van robilem, ale rzeczy ktore im dolegaly zostaly juz przez Ciebie sprawdzone i wykluczone, albo nie beda powiazane z Twoim problemem. Wiecej on-line nie umiem, chyba ze podasz mi id i haslo do Twojej glowy i zrobimy team viewer :)
Powodzenia.
 

WOODOO

SuperMechanior
Dołączył
25.08.2014
Postów
6158
Porady
2
Punktów
2794
Może trzeba auto oddać do mechanika...:)
 

lalek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
5.03.2013
Postów
385
Porady
1
Punktów
87
Miasto
UK
Daj mu szanse, sam nick wskazuje ze chlopak znajdzie problem. Inaczej by sie tak nam nie przestawial.

:)
 

bystry_b

Uczestnik
Dołączył
18.01.2015
Postów
34
Punktów
1
Widzę że ubaw macie. Poczucie humoru jest wazne. Dziękuję za zaangażowanie, pomocne sugestie. Problem zostal zdiagnozowany. Auto pod względem elektrycznym jest sprawne. usterka jest mechaniczna a konkretnie uszczelka pod głowicą. Ciśnienie w układzie chłodniczym, płyn dostaje się do komory spalania. Temat przeze mnie zakończony.
 

lalek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
5.03.2013
Postów
385
Porady
1
Punktów
87
Miasto
UK
Czyli mogles to juz wiedziec we wtorek w nocy:
Ciśnienie sprężania, zimny i ciepły prawdę powie....
bo wtedy dostales te sugestie, pierwsza odpowiedz swoja droga. @sulej013 mial racje.

Ubawu nie mamy, a przynajmniej ja nie mam, bo i z czego tu sie smiac?
Dobrze, ze udalo Ci sie to zdiagnozowac, jeszcze lepiej ze o tym napisales.
 

bystry_b

Uczestnik
Dołączył
18.01.2015
Postów
34
Punktów
1
Szczerze mówiąc nie siedzę w mechanice a zajmuje się elektryką pojazdowa i to nie zawodowo tylko hobbistycznie. Robiłem w tej Fieście jakiś czas temu wentylator chłodnicy i znajomy powiedział że ma problem z odpalaniem. Myślałem że błahostka tzn czujnik wału, walka itp bo to obiecałem że mu sprawdzę ale okazało się coś innego czego nie spodziewałem się. Napisałem co wynikło z mojej diagnozy bo może komuś przyda się na co zwrócić uwagę. Dziękuję wszystkim. Pozdrawiam
 

WOODOO

SuperMechanior
Dołączył
25.08.2014
Postów
6158
Porady
2
Punktów
2794
A ja tam mam ubaw...:)
Bo w sumie dopiero teraz przeczytałem całe 2 strony i szczerze powiedziawszy bzdura goni bzdurę... ale to chyba nic nowego na tym forum...:)
 

bystry_b

Uczestnik
Dołączył
18.01.2015
Postów
34
Punktów
1
Wcześniej jak mi przyprowadził to nie widziałem żeby dymił, może po tym jak nie odpalał przez dłuższy czas to rzucił dyma ale bardziej kojarzyłem to z tym że dymi tym czym nie przepalił. Ale teraz gdy już nie chcial odpalić na zimnym to po odpaleniu dymił przez kilka minut na bialo- siwo. W zbiorniczku szybko ubywa płynu, czego nie było wcześniej widać i auto jak pochodzi zimne kilka sekund a w zbiorniczku robi się spore cisnienie.
Automatyczne połączenie postów:

Woodoo- czemu uważasz że bzdura goni bzdurę? Zauważasz to w moich pytaniach, odpowiedziach na czyjeś pytania czy w podpowiedziach innych użytkowników? Jestem ciekaw twojej opinii. Założyłem temat ponieważ wszędzie ktoś rozpoczyna jaki to ma problem ale nikt nie kończy jak uporał się z usterka. Napisałem równiez dlatego że sprawdziłem wiele rzeczy pod względem elektrycznym i chciałem usłyszeć opinii dotyczących spraw mechanicznych.
 

WOODOO

SuperMechanior
Dołączył
25.08.2014
Postów
6158
Porady
2
Punktów
2794
Woodoo- czemu uważasz że bzdura goni bzdurę?
To tak po krótce, bo nie chce mi się w tej chwili pisać...:)
- skoro wywaliło uszczelkę, to raczej nie na wszystkich garach...a piszesz, że świece mokre...:)
- nawet jak by wywaliło uszczelkę na jednym garze, to silnik by odpalał, ewentualnie kulał...:)
- jak wywaliło uszczelkę tak, że aż nie chce odpalać :eek: to trza być ślepym i głuchym na to co się dzieje w układzie chłodzenia i zbiorniczku...:)

To tak w skrócie...:)
Więc uważam, że albo coś ściemniasz...:) ewentualnie nie masz bladego pojęcia o budowie i zasadzie działania silnika ZI, stąd twoje chaotyczne opisy usterek...:)

Jakoś dziwnie mi się łączą te tematy: https://forum-mechanika.pl/threads/ford-fiesta-1-3-duratec-2006-wyrzuca-płyn-ze-zbiorniczka.63550/ :)
 

bystry_b

Uczestnik
Dołączył
18.01.2015
Postów
34
Punktów
1
Dwie świece były bardzo mokre i teraz już wiem że to nie było tylko paliwo a też płyn. Dwie kolejne były mokre od paliwa bo przecież auto było kręcone dość długo podczas przeprowadzania pomiarów elektrycznych.
W zbiorniczku na początku nie zauważyłem nic niepokojącego bo auto raz kiedyś nie odpalało i przeważnie zostawiałem go do pełnego zagrzania by pojawił się problem przy stygnięcia silnika. Dziś na zimnym pierwszy raz wystąpił problem z odpalaniem i dopiero zauważyłem duże ciśnienie. Tak jak pisałem wyżej. Nie jestem mechanikiem, dlatego pytam się i nie wstydzę się tego. Lepiej pytać i powiększać swoją wiedzę niż udawac kogoś wszechwiedzącego.
Temat podpięty nic mi nie mówi. Nie znam go. Na początku diagnozy nawet nie przyszło mi do głowy że może być problem mechaniczny- liczyłem na jakiś czujnik
 

szary1977

SuperMechanior
Dołączył
25.01.2012
Postów
185
Punktów
7
Wiek
44
Miasto
Krupski Młyn
Samostart do ZI ? Grubo
Czemu nie? Dziesiątki razy używałem i to dawało mi odpowiedz że coś jest z zasilaniem paliwo-wtrysk. I miałem już auto które przyjechało z ASO na lawecie bo mega kulało i nie dali rady naprawić a jak się okazało to była woda w paliwie i jak dałem samostart to autko chwilowo chodziło idealnie.
 

lalek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
5.03.2013
Postów
385
Porady
1
Punktów
87
Miasto
UK
Ja tez jeszcze raz przeczytalem te dwie strony i dalej ubawu nie mam. Zarowno @sulej013 @lukkiwlkp jak i @Diagbox10 przeciez mocno w punkt. Moj strzal z bateria czy komunikacja z immo- pisalem z doswiadczenia, nie bylo o tym wzmianki, poza tym wszyscy gramy tutaj tak na prawde w statki.

Wiec rozumiem, ze masz tu na mysli to w jaki sposob autor tematu opisywal to co robi @WOODOO.
 

Makimuss

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
7.01.2013
Postów
110
Punktów
7
Miasto
Zachpom
Auto powinno odpalać na 3 gary i lampa na desce wypadanie zapłonu . No i co2 i wszystko . Ważne ze naprawione i trochę doświadczenia przybyło .
 
Do góry Bottom