1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ford C-Max 2.0 145KM nierówna praca na benzynie

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Grzegorz198802, 15-04 19.

  1. Grzegorz198802

    Grzegorz198802 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-09 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Rzeszów
    Witam
    Od dłuższego czasu borykam się z problemem nierównej pracy silnika na benzynie. Szczególnie uciążliwe jest to rano gdy silnik jest zimny. Między czasie upalilo mi pompę która wymieniłem i w dalszym ciągu jest to samo. Map sensor wyczyszczony świece wymienione cewki sprawdzone i w sumie to nie wiem co mam robić dalej. Na gazie wszystko pracuje idealnie :-\ dodaje listę błędów jakie były odczytane.
     

    Załączone pliki:

  2. Patryk Micek

    Patryk Micek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-03 19
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    1
    A sprawdzałeś przepływomierz? Albo czujnik położenia wałka?
     
  3. Grzegorz198802

    Grzegorz198802 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-09 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Rzeszów
    Przeplywka wygląda na sprawną gdybym miał inną na podmianę to jeszcze bym tak sprawdził lecz niestety nie posiadam. Czujnika nie spraedzalem.
     
  4. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    2 172
    Docenione treści:
    575
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    Ale przecież w błędach masz jasno powiedziane co może być przyczyną...
     
    XMARI0 lubi to.
  5. Grzegorz198802

    Grzegorz198802 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-09 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Rzeszów
    Jeszcze zauważyłem te 4 wężyki i w sumie dwa z nich dmuchają powietrze jeden zasysa a ten który jest odpięty wogole nic się nie dzieje ...
     

    Załączone pliki:

  6. slawek89

    slawek89 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    25-01 19
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Mielec
    Te węże są od sterownika klapek w kolektorze ssącym.
    Jego uszkodzenie ma inny kod błędu.
    P2008 BŁĄD NA OBWODZIE STEROWANIA DŁUGOŚCIĄ KOLEKTORA DOLOTOWEGO
     
  7. Grzegorz198802

    Grzegorz198802 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-09 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Rzeszów
    Czyli co wymienić przepustnice ?
     
  8. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    2 172
    Docenione treści:
    575
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    W jaki sposób były sprawdzane cewki? Sprawdź na początek miernikiem czujnik położenia przepustnicy i wiązkę między przepustnicą a pcm. Oczywiście nie muszę mówić że obi się to pod obciążeniem...