1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ford Duratec 1.8 remont

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika dobolsgarage, 25-03 18.

  1. dobolsgarage

    dobolsgarage Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-10 13
    Postów:
    926
    Docenione treści:
    71
    Miasto:
    Poznań
    Adres strony:
    Witajcie.
    Mam na warsztacie Mondeo MK3 z silnikiem 1.8 Duratec.
    Domyslacie się pewnie że chodzi o pierścienie.
    Strzelił pierscienna pierwszym cylindrze ponieważ po wlaniu oleju przestaję chodzić własnie na ten cylinder.
    Pierścienie oczywiście bede wymieniał wszystkie.
    Jak wygląda temat panewek do tego silnika
     
  2. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 885
    Docenione treści:
    1 449
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    A o co pytasz?
     
  3. dobolsgarage

    dobolsgarage Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-10 13
    Postów:
    926
    Docenione treści:
    71
    Miasto:
    Poznań
    Adres strony:
    Nie chcę robić remontu na zasadzie wymiany pierscieni.
    Panewki są dostepne do tego silnika?
     
  4. Grzegorz23011971

    Grzegorz23011971 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-11 14
    Postów:
    159
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Olsztyn
  5. dobolsgarage

    dobolsgarage Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-10 13
    Postów:
    926
    Docenione treści:
    71
    Miasto:
    Poznań
    Adres strony:
    Nie ten silnik:) CHBA
     
  6. Fryderiq

    Fryderiq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-05 16
    Postów:
    139
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    .
    Jak stare nie będą wyjechane to składaj na tych co są :)
     
    gtszudi lubi to.
  7. dobolsgarage

    dobolsgarage Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-10 13
    Postów:
    926
    Docenione treści:
    71
    Miasto:
    Poznań
    Adres strony:
    145 tys ma przejechane
     
  8. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    1 631
    Docenione treści:
    312
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    Chyba w poprzednim wcieleniu tyle miał :D
     
    Rafal.m lubi to.
  9. Fryderiq

    Fryderiq Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-05 16
    Postów:
    139
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    .
    Przy wyciąganiu tłoków zobacz czy słojów nie ma na panewach, jak są ok to zostaw. Chyba że dla siebie robisz na lata :)
     
    Ostatnio edytowano: 25-03 18
  10. pawcar

    pawcar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    326
    Docenione treści:
    71
    Miasto:
    Zielona Góra
    np glyco H1086/5 STD
     
  11. dobolsgarage

    dobolsgarage Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-10 13
    Postów:
    926
    Docenione treści:
    71
    Miasto:
    Poznań
    Adres strony:
    Robię dla siebie więc bez półśrodków.
    Stachu możesz nie wierzyć ale przebieg zgadza się z papierami
     
  12. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 449
    Docenione treści:
    265
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Nigdy nie skladam na starych i nie wiem co to za szkoła.
     
    dobolsgarage i Auto.Klinika lubią to.
  13. dobolsgarage

    dobolsgarage Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    13-10 13
    Postów:
    926
    Docenione treści:
    71
    Miasto:
    Poznań
    Adres strony:
    Pany szybkie pytanie
    Sprawdxilem kompresje i na każdym ma 14bar. Czy przy uszkodzonych olejowych będzie trzymal takie cisnienie czy przyczyną moga być uszczelniacze na zaworach
     
  14. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 384
    Docenione treści:
    260
    Miasto:
    Gdańsk
    Pierścienie bo te silniki tak mają. Tyle.
     
  15. SEBA XX

    SEBA XX Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-12 14
    Postów:
    304
    Docenione treści:
    83
    Miasto:
    Puławy
    Bardzo prawdopodobne. Olej uszczelnia tlok i pierścionki i kompresja jest piękna.
     
    SajmonMB lubi to.
  16. Mareczek35

    Mareczek35 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    27-04 18
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Mszana
    Witam. Właśnie mam na tapecie Mazdę 5 z takim samym silnikiem i poszukuję wartości momentów dokręcania śrub panewek głównych i korbowodowych. Ja korzystam z workshopdaty a tam na ten temat piszą tylko tyle żeby: " Nie demontować wału korbowego i zespołu dolnego bloku".
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. remont silnika 1.8 duratec