1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ford Focus 1.8 tddi cykanie w silniku

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Biszczan92, 28-03 20.

  1. Biszczan92

    Biszczan92 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    28-03 20
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Panowie 1.8 tddi slychac stukanie bardziej slyszalne od strony kolektora wyd. Pow. 3 tys obr mniej slychac,panewka czy szklank?i, dodam ze jak zimny to tak jakby na 3 gary chodzil i kopci na bialo nie dopalona ropa,po 20 sek. po przegazowaniu nawet dymek nie poleci i jedzie normalnie.Czy z obciazeniem czy nie , stuka tak samo

     
  2. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    3 879
    Docenione treści:
    2 025
  3. miras forumowicz

    miras forumowicz Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-03 19
    Postów:
    262
    Docenione treści:
    18
    Zapieprza jak szklanka. Słychać od dołu czy od góry.?

    Nagraj z gory pod maska i od spodu silnika
     
  4. Biszczan92

    Biszczan92 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    28-03 20
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Od gory bardziej z tylu silnika od kolektora wydechowego.

    Moja teoria jest taka ze jest to szklanka a zimny dymi dlatego ze nie napelnia sie szybko szklanka i zawor sie nie domyka. Ale to tylko moja teoria
     
  5. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    783
    Docenione treści:
    54
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Mam takiego ,90 KM,kupiłem do ciurania na miejscu,więc znam bolączki ,na panewkę mi to nie wygląda,regulacja luzów zaworowych co 160 tyś km,wtryskiwacz potrafi tak terkotać,na zawory mnie to też nie wygląda,mogę się naturalnie mylić,mój silnik jeszcze cichutko chodzi(290 tyś km) ale na bank kiedyś zawory były regulowane.Dotknij dwoma palcami przewodu twardego każdego z wtryskiwaczy podczas pracy silnika,delikatnie,poczujesz pracę każdego wtryskiwacza,takie siur,siur,siur na opuszkach,zobacz czy któryś z przewodów daje inne odczucie od pozostałych( martwy),jesli nie wyczujesz cyklicznego ciągu paliwa,to ten wtryskiwacz będzie nawalony.

    Mam takiego ,90 KM,kupiłem do ciurania na miejscu,więc znam bolączki ,na panewkę mi to nie wygląda,regulacja luzów zaworowych co 160 tyś km,wtryskiwacz potrafi tak terkotać,na zawory mnie to też nie wygląda,mogę się naturalnie mylić,mój silnik jeszcze cichutko chodzi(290 tyś km) ale na bank kiedyś zawory były regulowane.Dotknij dwoma palcami przewodu twardego każdego z wtryskiwaczy podczas pracy silnika,delikatnie,poczujesz pracę każdego wtryskiwacza,takie siur,siur,siur na opuszkach,zobacz czy któryś z przewodów daje inne odczucie od pozostałych( martwy),jesli nie wyczujesz cyklicznego ciągu paliwa,to ten wtryskiwacz będzie nawalony.
     
  6. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    4 425
    Docenione treści:
    1 206
    Miasto:
    Kaczory
    Przemysl to jeszcze raz.