1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ford Focus MK2 1.8 TDCI nie odpala p0089

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika bartasiena, 16-06 19.

  1. bartasiena

    bartasiena Nowy

    Offline
    Dołączył:
    16-06 19
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    bydgoszcz
    Witam! Jak w temacie Ford Focus II 1.8tdci nie chce odpalić. Klient jechał i samochód zgasł.Na blacie wyświetla ''usterka układu silnika'' błąd p0089- Zawór sterujący dawką paliwa , na "plaku'' odzywa sie ale tylko przez chwile . od czego zacząć ? odrazu wrzucać nowa pompe wtryskowa + wtryski ...
     
  2. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 276
    Docenione treści:
    588
    Miasto:
    Radom
    Skoro klient powieżył takie auto tobie i nie wiesz od czego zacząć to źle to wróży.
     
    winetoo lubi to.
  3. mazi0000

    mazi0000 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-04 11
    Postów:
    252
    Docenione treści:
    31
    Miasto:
    Katowice
    Sprawdź ciśnienie na listwie na początek.
     
  4. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    493
    Docenione treści:
    118
    .....i nie wrzucaj nowej pompy i wtrysków .
     
  5. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 694
    Docenione treści:
    725
    Miasto:
    Szczecin
    Musisz określić dokładnie silnik i system.
     
  6. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    863
    Docenione treści:
    110
    Miasto:
    Gdansk
    Sprawdź nawet czy przypadkiem zamiast diesla to benzynki zatankował ?
     
  7. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 791
    Docenione treści:
    2 360
    Miasto:
    Mazowieckie
    Mógł sie zapowietrzyć, te parchy tak mają. Cały układ, głównie powrót paliwa do sprawdzenia.
    Potem test na przelewy z zablokowanym powrotem do pompy. Trzeba sie bedzie pogodzić z kosztami na poziomie 4tyś.
    Ale moze to tylko czujnik na listwie.
     
  8. auto servis breit

    auto servis breit Nowy

    Offline
    Dołączył:
    16-06 19
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    gliwice
    witam ,proponuje sprawdzić jakie ciśnienie pokazuje czujnik , następnie sprawdz wtryski przelewowo i zaglądnij do filtra paliwa czy nie ma opiłków ,wydaje mi się że po sprawdzeniu tego będziesz mógł wykluczyć parę rzeczy i ograniczyć zakres poszukiwań usterki
     
  9. bartasiena

    bartasiena Nowy

    Offline
    Dołączył:
    16-06 19
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    bydgoszcz
    Problem rozwiązany , zapchany filtr paliwa + syf w zbiorniku , po zalaniu świeżym paliwem auto odpala , następna usterką jest regulator ciśnienia paliwa na pompie przy 3 tys wyrzuca błąd P0088 . dziękuje za pomoc
     
  10. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 694
    Docenione treści:
    725
    Miasto:
    Szczecin
    Uff , trzeba tak było rozpocząć naprawę.