• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Ford Focus mk3 2.0tdci nie odpala

piotrek7j87

SuperMechanior
Dołączył
15.06.2016
Postów
665
Punktów
42
Miasto
TM
Jest sobie Ford Focus MK3 2.0tdci i jak to we francuzie w dyszlu jest nie odpala...Podłączasz IDSa patrzysz czy ma błedy w ECU i ku twojemu zdziwieniu nie ma błędów...Patrzysz w parametry i masz obroty na rozruszniku 220obr/min, cisnienie paliwa do 350bar,bierzesz plaka ford chodzi odpuścisz plaka ford gasnie. Więc patrzysz czy ma jakiś bład IDS pokazuje brak,więc bierzesz inny tester np launch x431 nie ma błedów, Texa to samo. Więc robisz mu skan całego auta bo moze ma jakieś inne błedy i ku twojemu zdziwieniu tester pokazuje w skanie auta brak błedów. A Ford jak nie palił tak nie pali...Patrzysz czy otwiera wtryski i nie dostaje sygnału na otwarcie.Wtryski dajesz na sprawdzenie i sa ok....Czy ma ktoś jeszcze jakiś pomysł dlaczego ECU nie podaje sygnał na wtryski.Wiazka sprawdzona jest ok....
 

piotrek7j87

SuperMechanior
Dołączył
15.06.2016
Postów
665
Punktów
42
Miasto
TM
Krecąc rozrusznikiem...a immo puszcza bo tam jest system bezkluczykowy
Automatyczne połączenie postów:

Pompki paliwa w zbiorniku nie ma
 

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
23.08.2013
Postów
6220
Punktów
1012
Wiek
76
Miasto
Szczecin
A dokładnie przy 19 mpa powinien się uruchomić. Zobacz czy na sznurek da się uruchomić.
 

piotrek7j87

SuperMechanior
Dołączył
15.06.2016
Postów
665
Punktów
42
Miasto
TM
Jak na plaku chodzi jak mu podajesz to po co mam na sznurek go brac...
 

Mesiek

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
14.08.2012
Postów
2155
Punktów
421
Miasto
PLE
Miałem kiedyś takiego na podwórku błędów brak przy dłuższym kręceniu wywalał czujnik poł. wału ( normalne po długim nieudanym starcie) więc klient przytargał go skędyś z nowym czujnikiem na fotelu. Czujnika nawet nie dotykałem bo widoczne były obroty wału w parametrach. Schemat poszedł w ruch i okazało się że brakowało jakiegoś prądu na ECU. Teraz nie pamiętam czy 15 czy 30 w każdym razie komuna była a kabel zżarty ok 20cm od ecu.
 

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
23.08.2013
Postów
6220
Punktów
1012
Wiek
76
Miasto
Szczecin
Sznurek to nie "plak". ECM wyświetli błąd. Teraz przeczytałem post wyżej miałem to samo brakowało "15" -ki ze stacyjki.
 

piotrek7j87

SuperMechanior
Dołączył
15.06.2016
Postów
665
Punktów
42
Miasto
TM
Wg tego pinoutu delphi dcm 3.5
 

Załączniki

  • delphi 3.5.png
    delphi 3.5.png
    73,4 KB · Wyświetleń: 6
Do góry Bottom