1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ford mondeo wymiana zaciskow

Dyskusja w 'Układ hamulcowy' rozpoczęta przez użytkownika Piotr18021973, 27-01 20.

  1. Piotr18021973

    Piotr18021973 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    14-08 17
    Postów:
    208
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Szczytno
    Witam .Problem dotyczy zaciskow zakupionych na allegro zdaje się że firma nty po ich wymianie kilkukrotnym odpowietrzeniu na różne sposoby pedał ma zgaszonym silniku jest wystarczy uruchomić silnik i wpada w podłogę odpowietrzony był kilkukrotnie cały układ po zamianie ich powrotem na stare hamulce są ok od razu jest pedał pracuja normalnie przy wyciskaniu chodzą lekko bez oporów.Po ponownym włożeniu nowych pojawia się znów problem bo wpada pedał czy może być jakiś problem z tymi zaciskami ? Wcześniej w tym aucie jak i w innych nigdy nie miałem takiego problemu były rozbieranie całe i zawsze było ok
     
  2. ojek

    ojek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-07 16
    Postów:
    324
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Węgrów
    NTY to firma która raczej niewiele ma wspólnego z sensowną jakością. Z tego co piszesz prawdopodobnie któryś z nich jednak gdzieś przepuszcza, ale to powineneś widzieć jakiś wyciek, chociażby minimalny.
     
  3. Piotr18021973

    Piotr18021973 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    14-08 17
    Postów:
    208
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Szczytno
    No właśnie tego wycieku nie ma zdarzało mi się że widziałem wycieku w różnych autach A hamulce były A tu robię przekładów między starymi które sam kiedyś regenerowalem A tymi nowymi i nie mogę dojść co z nimi nie tak przepompowywalem je w różnych pozycjach na stole ciśnieniowy nie dało to rezultatu tak jakby tłok za dużo się cofnął po opuszczeniu pedały. Jest możliwość że mają jakąś wadę źle złożone mimo braku wycieku ? W tloczka są te blaszki może tam blad popelnili
     
  4. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    3 433
    Docenione treści:
    1 794
    Miasto:
    WWA
    Blaszki są od ręcznego- oczywiście jak mówimy o zaciskach tył...natomiast za cofanie tłoczka odpowiada oring wewnętrzny...:D nie problem też zmierzyć o ile się cofa tłoczek...
     
  5. ojek

    ojek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-07 16
    Postów:
    324
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    Węgrów
    Może z odpowietrznikiem coś się dzieje. Zobacz czy stożek ładnie dochodzi i zamyka gniazdo, często jest wrzucany na sztukę a długością niekoniecznie pasuje.
     
  6. Piotr18021973

    Piotr18021973 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    14-08 17
    Postów:
    208
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Szczytno
    Tylko jak by był zły oring wewnetrzny to by przypuszczał płyn był by wyciek? A wycieków brak .I jak wytłumaczyć że na starych jest wszystko ok gdyby te stare stały w miejscu ale one pracują i jest ok

    Odpowietrznik jest długi i mysle że dochodzi do końca zresztacje też zmienialem przekladalem
     
  7. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    3 062
    Docenione treści:
    5 563
    Miasto:
    Mazowieckie
    hehehe...ja mam tanie nowe i działają, ale to nie z alegro.
     
  8. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    3 433
    Docenione treści:
    1 794
    Miasto:
    WWA
    A na pewno to są takie same zaciski jak te stare ? śr. tłoczka/ długość ?
     
  9. Piotr18021973

    Piotr18021973 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    14-08 17
    Postów:
    208
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Szczytno
    Tego nie mierzylem ba mogłem spojrzeć pod gumę osłonę może tam był płyn może ten oring nie uszczelnial dobrze bo był za mały on powinien się ustawiać odpowiednio przy cofaniu oslona szczelna tam nie ma ciśnienia płyn mógł się zbierac

    Znajomy już je zabrał żeby wysłać na reklamację pojechał na starych
     
  10. powerrubber.com

    powerrubber.com Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-10 18
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Brwinów
    Adres strony:
    jest kilka możliwości:
    • wkładają najtańsze, aby były, które nie są odporne
    • błędny rozmiar, czyli zostały błędnie dobrane
    • błędna twardość
    Poproszę o zdjęcia.