1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ford Probe II 2.0L 95r. problem z tylnymi hamulcami

Dyskusja w 'Układ hamulcowy' rozpoczęta przez użytkownika FrosTip, 8-09 20.

  1. FrosTip

    FrosTip Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-09 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Witam

    Problem w tym egzemplarzu tyczy się tylnych hamulcy zarówno ręcznego jaki i nożnego

    Zostało zrobione:

    1. Wymiana tarczy + klocki przód oraz tył
    2. Wymiana przewodów hamulcowych od samej pompy aż do każdego koła
    3. Nowe zaciski na tył
    4. Nowe linki ręcznego

    I problem polega na tym, że po wjechaniu na rolki na stacji diagnostycznej przód hamuje bez zarzutu natomiast tylne koła hamują ale ze zbyt małą siłą po prostu za słabo wszystko zostało na nowo wyregulowane i posprawdzane ale w dalszym ciągu działa tak samo, wiem że w tylnych zaciskach pod śrubką bodajże dziesiątką jest regulacja która była ustawiana i nie pomogło dalej tak samo i tu moje pytanie.

    Czy ma ktoś pomysł o co chodzi ?

    jedyne co nie było zmieniane to przewody elastyczne z przodu oraz z tyłu, wiem, że w niektórych samochodach występuje coś takiego jak korektor siły hamowania ale z tego co się orientuję w ford probe tego nie było tym bardziej, że przy usuwaniu starych przewodów nic takiego nie było na desce nie świeci się żaden błąd hamulcy, czy może to być problem z pompą hamulcową lub trzeba ją w jakiś sposób zresetować ?

    Nie posiadam także możliwości podpięcia go pod komputer ponieważ ma on wejście diagnostyczne starego typu tak zwane OBD I i program który ja mam nie może się z nim połączyć poleca ktoś jakiś komputer do starego wejścia diagnostycznego forda ?
     
  2. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 461
    Docenione treści:
    2 250
    Oddaj to auto do mechanika, bo sam to tylko klienta zabijesz...:)
     
  3. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 009
    Docenione treści:
    599
    Miasto:
    Manchester
    Kto normalny wymienia tylko sztywne, a zostawia giętkie ?!
     
  4. FrosTip

    FrosTip Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-09 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    co najwyżej siebie bo to moje a mechanicy rozkładają ręce bo jeszcze mniej wiedzą na ten temat niż ja

    elastyczne były wymieniane wcześniej przez poprzedniego właściciela sztywne wymieniłem bo pękły
     
  5. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 009
    Docenione treści:
    599
    Miasto:
    Manchester
    Skończ pieprzyc kocopaly. Tylko ty z drogi korzystasz ?!

    Tak, wszyscy mechanicy to glaby. Nikt nic nie wie.

    Widzisz i nie grzmisz ^^


    Kolejny temat : zregenerowalem pompę i nie działa ...

    Jeżeli nie ma korektora to pewnie ma ABS.
     
    krispar lubi to.
  6. FrosTip

    FrosTip Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-09 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    byłem u trzech i żaden nie wie o co chodzi i nie mówię że mechanicy to głąby a ty jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to się nie udzielaj a po za tym nie pisałem że jeżdżę tym samochodem jeżdżę teraz innym dla twojej wiadomość a to forum jest z tego co wiem między innym do tego żeby zaczerpną pomocy i porady ale jak widzę niektórzy są tu po to żeby człowieka powkurwiać.
     
  7. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 009
    Docenione treści:
    599
    Miasto:
    Manchester
    Jedyne na co możesz się wkurzać to na brak podstaw wiedzy u siebie.

    Pytanie natury technicznej.

    ABS jest ?
     
    WOODOO lubi to.
  8. FrosTip

    FrosTip Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-09 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    ABS jest
     
  9. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 461
    Docenione treści:
    2 250
    No i należy rozumieć, że ty własnie takiej porady potrzebujesz... i jeszcze byś chciał żeby ci za free dać manuale do tego forda - inny dział...:)
    A jak już dostaniesz co chcesz to jak większość zawiniesz kitę...:) bo sam nie chcesz nic dać, tylko byś chciał aby tobie dawali i to koniecznie za darmo...:)

    Moja rada : skoro już tak bardzo chcesz sobie naprawiać te heble- to kup sobie książkę o tematyce hamulcowej - przeczytaj dokładnie ze zrozumieniem- a dopiero potem bierz się za naprawy...bo jak na razie to jesteś zielony jak trawa w maju i porwałeś się z motyką na księżyc- bez żadnych podstaw teoretycznych...:)
     
  10. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 009
    Docenione treści:
    599
    Miasto:
    Manchester
    Wiec korektor jest zbędny w takiej konfiguracji.

    Na szybko popatrzyłem, że ręczny jest w zacisku tylnym. Nic nie ma wspólnego ręczny z hydraulika. Samym racznym musi stawać dęba. Od tego zacznij później juz tylko hydraulika...
     
  11. FrosTip

    FrosTip Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-09 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Twój post jest kompletnie bez sensu bo co ma jedno do drugiego to ja nie wiem a zamiast pisać bzdury może lepiej byś coś doradził jak taki mądry jesteś

    wiem że jedno z drugim nie ma nic wspólnego ręczny jest działa wystarczy go tylko wyregulować koło dźwigni ręcznego to nie jest problem tylko te hamulce bo po ich regulacji na samym początku działają jak trzeba a po kilku kilometrach jazdy i ich używania wracają do stanu poprzedniego czyli słabną. na załączonym obrazku zaznaczyłem śrubkę którą po wykręceniu pod spodem znajduje się regulacja wysunięcia tłoczka i tak jak kolega wyżej pisał żebym poczytał o działaniu hamulcy tak wiem że tą śrubką na imbusa która jest pod tą zaznaczoną ustawia się zaciski jeśli zostały wymienione na nowe co wiem już z nie jednego źródła tylko że właśnie ta regulacja w moim przypadku nie zdaje egzaminu na dłuższą metę tak samo gdzieś tam na forum ford probe pisali żeby zrobić reset pompy ABS co może a nie musi pomóc ale właśnie nie mam jak tego resetu zrobić więc pytam czy ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł bo z tego co już wiem nie jest to przypadek odosobniony ale też i nie ma nigdzie podanego konkretnego rozwiązania
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 8-09 20
  12. Dbanan992

    Dbanan992 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    10-07 18
    Postów:
    366
    Docenione treści:
    67
    Miasto:
    Czw
    Wiesz co to są znaki interpunkcyjne?
     
  13. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 009
    Docenione treści:
    599
    Miasto:
    Manchester
    Przeczytaj jeszcze raz pierwszy akapit ze swojego pierwszego postu...

    Człowieku, sam sobie przeczysz...

    Schizofrenia ? To się leczy.

    Oddaj to do kogoś kto się zna, tt nawet bladego pojęcia nie masz co robisz.

    Niech zgadne? Zaciski tez sam regenerowales ?
     
    Ostatnio edytowano: 9-09 20
  14. FrosTip

    FrosTip Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-09 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Nie zaciski zostały kupione nowe a jak jesteś taki super mądry to powiedz coś mądrego bo jak narazie to się przechwalasz a sam nic mądrego nie masz do powiedzenia
     
  15. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 009
    Docenione treści:
    599
    Miasto:
    Manchester
    Ok, dzisiaj mam dobry dzien i jestem mily.

    Napisze wiec jeszcze raz.

    Zaczynasz od recznego, ma byc sprawny i kropka. Pozniej juz tylko hydraulika zostaje.
     
  16. FrosTip

    FrosTip Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-09 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Proszę bardzo na innym forum dostałem konkretną odpowiedź bez żadnego zbędnego pierdo**** można człowiekowi normalnie powiedzieć wytłumaczyć co i jak ? Nauczyciel się normalnie odpowiadać na posty to nie będziecie mieć złej reputacji jak to jeden z was napisał w innym poście
     

    Załączone pliki:

  17. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 009
    Docenione treści:
    599
    Miasto:
    Manchester
    A co ci napisalem w pierwszych postach ?!

    Jezeli ty czekasz na gotowe jak wyregulowac reczny ... no to sorry, google zamkneli ?! Jeszcze moze przyjechac i samemu za ciebie to zrobic ?

    Jak pisalem, to jest forum dla mechanikow, a nie kolesi co to mechaniki uczyli sie na yt...
     
    krispar lubi to.
  18. FrosTip

    FrosTip Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-09 20
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Powiedziałeś żeby zrobić ręczny ale jak bys czytał to co ja napisałem to pisałem że był regulowany i nie pomogło a tu mi napisali konkretnie jak to się robi żeby działało jak trzeba
     
  19. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    2 009
    Docenione treści:
    599
    Miasto:
    Manchester
    "Problem w tym egzemplarzu tyczy się tylnych hamulcy (hamulców) zarówno ręcznego jaki i nożnego...hamują ale ze zbyt małą siłą po prostu za słabo wszystko zostało na nowo wyregulowane i posprawdzane ale w dalszym ciągu działa tak samo..."

    Napisane miałeś zrób ręczny, a później zajmij się hydraulicznym, czego nie zrozumiałeś ?



    :F
     
  20. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 461
    Docenione treści:
    2 250
    Złą reputację ma zawód mechanika, własnie przez takich jak ty druciarzy, co to nie mają pojęcia o robocie, a się łapią...złap się najpierw za książkę...nieuku...:)