1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Ford Transit 2.5TD 1997r problem

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika piotrek7j87, 8-04 19.

  1. piotrek7j87

    piotrek7j87 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-06 16
    Postów:
    581
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    TM
    Witam posiadam taki czar paryza jak Ford Transit 2.5td a problem jest,że nie można wykasować błedów w sterowniku silnika czy to KTSem czy Delphim czy VCM II. Fura pali,jeżdzi,tylko jest w trybie awaryjnym a sterownik nr 1 wywala bład zawór EGR,czujnik wirnika pompy,czujnik temperatury silnika,elektromagnes gaszenia,czujnik obrotów wału,przekaznik świec żarowych,pedał przyspieszenia. Natomiast sterownik nr 2 wywala Zawór gaszenia,Zawór EGR,czujnik temperatury silnika co temperaturę w sterowniku widzi...wtryskiwacz...Czy macie jakiś sposób aby wykasować te błedy.....?
     
  2. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 815
    Docenione treści:
    1 194
    Miasto:
    grudziadz
    A to że nie idzie nie daje ci do myślenia .
    Kabelki pod maską trza sprawdzić bo pewnie jakieś żyjątko robi to za ciebie 0002QF2IV3SO5OYS-C116-F4.jpg
     
    Vagers i pawel2406 lubią to.
  3. piotrek7j87

    piotrek7j87 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-06 16
    Postów:
    581
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    TM
    No tak ale jakby były kable przeciete to nie było by komunikacji z ECU.....a komunikacja jest tylko 2 sterowniki i na dwóch nie można nic skasować a auto odpala jezdzie tylko check sie pali i wykasować go nie można.....Jakby byl uszkodzony czujnik obrótów wirnika pompy czujnik wału to auto by miał chyba problem z odpaleniem a tu pali na dotyk....
     
  4. komar200

    komar200 GWD

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 815
    Docenione treści:
    1 194
    Miasto:
    grudziadz
    Pali ale nie jedzie ;)
     
  5. piotrek7j87

    piotrek7j87 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-06 16
    Postów:
    581
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    TM
    Jedzie w trybie awaryjnym tylko....
     
  6. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    368
    Pod prostownikiem podpinaleś?
     
  7. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    516
    Docenione treści:
    85
    Prosty test zrób, odpal i trzymaj go na minimum 3,5tys/obr =zobacz czy wpadnie w tryb awar.
    Jak wpadnie zaraz po puszczeniu gazu to podpowiem jeśli ciągle masz tryb od odpalenia to się trochę bym poddał.
     
  8. piotrek7j87

    piotrek7j87 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-06 16
    Postów:
    581
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    TM
    Odpalam....jade...przejezdzam ok 5km i obroty do 2.5tyś...a tak odpalam i przez ok 5 km obroty wkrecaja się do 4 tyś...Lampka kontrolna Check pali sie zaraz po odpaleniu...Podłaczyłem go już pod Focoma super...łaczy sie ale to samo błedów nie mozna skasowac ani na jednym sterowniku ani na drugim.....Jaka ilośc błedów była na jedny tak pozostała.....Jakieś pomysły macie.....
     
  9. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    368
    A kleme zdejmowales na 10 minut?:)
     
  10. piotrek7j87

    piotrek7j87 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-06 16
    Postów:
    581
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    TM
    klema to zdjeta była na 2 dni i nic nie dało...a zdjeta była bo sprawdzana była cała wiazka od sterownika do silnika az po złacze diagnostyczne i wszedzie przejscie jest i przewody są całe....do zaworó EGR 5V dochodzi....

    Bezpieczniki oraz przekazniki sprawdzone...jedno mnie tylko zastanawia że jak odepnę wtyczke od pompy auto pali tylko nie równo pracuje oraz czy bede odpinał wtyczke od czujnika to komputer tego nie sygnalizuje ze jest bład...czujnik temperatury odpinam to na wyswietlaczu temperatura spada odpinam wtyczke od pedału gazu błedu tez nie ma.....
     
  11. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    368
    Może sa błędy obecne i nie dają sie skasować
     
  12. piotrek7j87

    piotrek7j87 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-06 16
    Postów:
    581
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    TM
    zawór EGR podstawiony nowy,czujnik wału to samo...
     
  13. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    368
    To jest motor ze sterownikiem na pompie?
     
  14. piotrek7j87

    piotrek7j87 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-06 16
    Postów:
    581
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    TM
    No to te co wywala to już podstawione zostało zawór EGR czujnik temperatury czujnik wału zawór start stop a błedy nie da sie skasowac czy to Delphim czy KTS czy Focomem....wszystkie sie łaczą a wykasowac nie mozna..

    nie on nie ma sterownika na pompie tak jak Opel miał w pompie VP44...
     
  15. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    368
    To wymien sterownik
     
  16. piotrek7j87

    piotrek7j87 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-06 16
    Postów:
    581
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    TM
    Auto odpala bez problemu jedzie ok 5km i brak mocy

    Sterownik silnika jest juz podstawiony drugi i to samo jest

    Na 1 było wiecej błedów a na drugim troche jest mniej ale wykasowac nie mozna... Nie możliwe ze 2 sterownik uszkodzony jest....
     
  17. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    368
    Jakoś dziwnie dużo tych błędów. A zasilania i masy ok?
     
  18. piotrek7j87

    piotrek7j87 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-06 16
    Postów:
    581
    Docenione treści:
    39
    Miasto:
    TM
    Masa jest na 54 i55 pinie w sterowniku i sa ok sprawdzane zarówka 55W...oraz plus..
     
  19. mototrampek

    mototrampek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Chorzow
    Witam czy znalazles problem bo mam taki sam
     
  20. mototrampek

    mototrampek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    36
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Chorzow
    Czy ma ktos jakis pomysl , jest 12 bledow nie mozna ich wykasowac wszystkie czujnki zmierzone na wtyczce sterownika sa w tolerancji samochod odpala i wchodzi w tryb awaryjny ?