1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Golf 1.4 93. problemy z temperaturą.

Dyskusja w 'Chłodzenie silnika' rozpoczęta przez użytkownika Denso_1988, 14-07 18 o 8:48.

  1. Denso_1988

    Denso_1988 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    Sobota
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam serdecznie, potrzebuję pomocy w diagnostyce mojego nowego nabytku wyciągniętego z krzaków pod latach postoju. Mianowicie golf 3 1.4. Auto ma tą przypadłość że wentylator chłodnicy kręci się prawie cały czas, rzadko kiedy po trasie go nie słychać. Kolejna sprawa to że na postoju jak złapie 95 stopni to wentylator się nie wyłączy do puki nie wyłączę silnika więc tak jak by był za mało wydajny albo silnik generuje zbyt wysoką temperaturę.To teraz może powiem co zrobiłem i co stwierdziłem :
    - nowy termostat ( markowy)+ króciec+ podstawa
    - termostat otwiera, temp węży góra /dół nie znaczna różnica temp po otwarciu termostatu
    - wężyk od przelewu zdjęty, płyn wraca.
    - chłodnica " wymacana" od strony zderzaka i równomiernie ciepła.
    -ogrzewanie w kabinie bdb.
    Może mi ktoś podpowiedzieć czy ten typ tak ma czy może szukać dalej ?z góry dziękuję za pomoc.
     
  2. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 281
    Docenione treści:
    1 327
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    .
     

    Załączone pliki:

  3. Denso_1988

    Denso_1988 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    Sobota
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Dzięki, sprawdzę biegi wentylatora jeszcze. Ale zastanawia mnie ta temperatura pracy, dziś trochę jest chodniej więc wentylator nie załącza się non stop ale każdy podjazd wolniejszy skutkuje załączeniem wentylatora no i wskazkówka nie jest na 90 tyllko 95 stopni..
     
  4. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 271
    Docenione treści:
    60
    Miasto:
    Wieś zabita dechami bez pekaesu
    A czujnik w chłodnicy sprawdzales? Nie pamietam czy tam jest.