1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

golf 5 1.4 mułowaty

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika norbi666994, 13-03 18.

  1. norbi666994

    norbi666994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-12 12
    Postów:
    355
    Docenione treści:
    28
    Witam, mam problem z golfem 1.4 2005r. podlaczylem auto pod kompa, byly dwa bledy - zawor odprowadzajacy pary paliwa i egr, uklad odprowadzania par paliwa przeczyszony, egr również (chociaz był czysty). Błędy skasowane, nie występują. Auto szarpie przy puszczeniu gazu i przy niskich obrotach podczas jazdy. Dodam ze dzisiaj w ramach testów odłaczyłem egr i na tą chwile szarpanie nie występuje, zobaczymy co będzie dalej. Oprócz tego auto jest tak mułowate że do setki rozpędza się w 25-30sekund no i do setki to jakos sie rozpedza pozniej musi być dobre pchnięcie wiatru żeby przyśpieszyło. Sprawdzałem wszystkie możliwe parametry i wszystko wydaje się być w porządku. Co może być?
     
  2. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    3 263
    Docenione treści:
    537
    Miasto:
    Poland Warsaw
    rozrząd jest git? sprawdzałeś?
    niee, to sprawdź, na blokady i bedzie jasne czy się nie wyciągnął...
     
  3. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    666
    Docenione treści:
    90
    Miasto:
    PLE
    Przepływomierze też mogą generować takie usterki. Albo nieszczelność dolotu. Filtr pow. Czysty?
     
  4. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 422
    Docenione treści:
    246
    Miasto:
    Radom
    Jak to co wyżej nie pomoże to pozostaje filtr paliwa albo kat zapchany. Jaką ma mieszankę podczas przyśpieszania?
     
  5. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 193
    Docenione treści:
    745
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Kody gotowości do zrobienia
     
    samspec13 lubi to.
  6. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    722
    Docenione treści:
    87
    Miasto:
    Gdansk
    Wtych silnikach spotkałem już się z nieszczelnością w kolektorze dolotowym ale sprawdzić trzeba i rozrząd.
     
  7. norbi666994

    norbi666994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-12 12
    Postów:
    355
    Docenione treści:
    28
    Katalizator sprawdzilem, jest super czysty, biore sie za rozrzad. Jak sprawdzic szczelnosc dolotu?
     
  8. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    722
    Docenione treści:
    87
    Miasto:
    Gdansk
    Jest kilka sposobów na sprawdzenie szczelności , możesz opryskać np kolektor panka aktywna w sprayu i wpatrywać gdzie się saczy,albowymontuj kolektor i przy okazji sprawdzisz jak wygląda w stadku może być nawet pęknięty...?
     
  9. norbi666994

    norbi666994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-12 12
    Postów:
    355
    Docenione treści:
    28
    To z pianka to juz wczoraj rozpracowalem tylko jeden mankament tego testu ze da rade to zrobic od gory. Dodam ze filtry mial wymieniane jakby ktos pytal.
     
  10. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    429
    Docenione treści:
    52
    A to 1.4 to masz na pasku czy łańcuchu podaj jakiś kod silnika.
     
  11. Szumek72

    Szumek72 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    17-01 16
    Postów:
    3 263
    Docenione treści:
    537
    Miasto:
    Poland Warsaw
    ja myślę że na łańcuchu...
     
  12. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    429
    Docenione treści:
    52
    Niema co za wczasu myśleć niech poda kod.
     
  13. norbi666994

    norbi666994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-12 12
    Postów:
    355
    Docenione treści:
    28
    Kod moge podac jutro, jest to zwykły wolnossący 1.4 75km. Wiec moim zdaniem tutaj rozrząd nie będzie mieć nic do rzeczy. Świece przy wymianie były czarne.
     
    Ostatnio edytowano: 14-03 18
  14. norbi666994

    norbi666994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-12 12
    Postów:
    355
    Docenione treści:
    28
    Zdjąłem i sprawdziłem dolot, wygląda ok, oprócz tego założyłem dwie nowe cewki boscha (dwie pozostale widac ze byly niedawno wymieniane, tez bosch) efektu jak nie ma, tak nie ma. Jedyna zauważalna różnica to że na nadbiegu i przy niskich obrotach przy podłączonym egr zaczyna szarpać, jak odłącze to jest ok. A mułowaty jest nadal :(
     
  15. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    6 077
    Docenione treści:
    538
    Miasto:
    europolonia
    To daj tego egra na podmiankę jak nie masz nic innego do sprawdzania.
     
  16. Mikrobi

    Mikrobi Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    19-12 13
    Postów:
    429
    Docenione treści:
    52
    Albo zaślep go na próbę.
     
  17. norbi666994

    norbi666994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-12 12
    Postów:
    355
    Docenione treści:
    28
    samo odłączenie nie powinno go odmulić? Myślę zeby egra i obydwie sondy wywalić programowo, co sądzicie?
     
  18. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 422
    Docenione treści:
    246
    Miasto:
    Radom
    No, i jeszcze wtryski oraz cewkę zapłonową wywal i będzie hulał jak ta lala.
     
    samspec13 lubi to.
  19. samspec13

    samspec13 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 14
    Postów:
    6 077
    Docenione treści:
    538
    Miasto:
    europolonia
    Racja wodzuniu, po co to komu i programowo weeg.
     
  20. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 422
    Docenione treści:
    246
    Miasto:
    Radom
    Potem dorobić dyszel, lejce, zaprząc dwa kare konie i wio.