• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Golf mk1 1.8 8v

Daniel0515

Gaduła
Dołączył
29.11.2017
Postów
98
Punktów
13
Wiek
27
Miasto
Aylesbury
Witam serdecznie, bardzo proszę o pomoc mam kilka pytań mianowicie po wymianie rozrządu auto nie pali ,nie mogłem zaznaczyć przed zdjęciem paska ponieważ dolne kolo pasowe bylo bardzo zapieczone (musialem wyjąć je razem z kolem po którym porusza się pasek.Ustswienie na znaki kompletnie nie ma sensu ,sprawdzałem nic się nie zgadza ,a silnik nie ma ciśnienia nawet...chce ustawić na ,oko, na 1 cylindrze tlok na GMP , kolo posrednie palec skierowany na przewod od cylindra 1 ? Oraz najważniejsze ,krzywki walka maja znajdować się ku górze czy mają być skierowane w dół? Nie wiem jak to możliwe ale jak ustawie go na znaki (walek na OT mimo tego że jest klin) to krzywkla walka ssącego jest naciśnięta lekko na zawor ssący...musze wiec wtedy cofnąć (zrobić swoj znak) bo silnik nie ma ciśnienia.
 

Vicia

SuperMechanior
Dołączył
26.12.2018
Postów
2397
Punktów
585
Wiek
34
Miasto
Centrum Kraju
Cześć ty masz zrobionego swapa z tym 1.8 czy to jest golf dwojka???
Ja w swojej książce mam opisane silniki do golfa jeden od 1,1 (37kw) do 1.6 (63kw)

Ale myślę że rozrząd w 1.6 będzie podobny
 

musiej

Uczestnik
Dołączył
20.05.2012
Postów
29
Punktów
3
Wiek
57
Miasto
Biała Podlaska
Ustaw tak jak radzi Stanisław i nie patrz na znak na kole wałka rozrządu tylko na ustawienie jego krzywek . Były takie silniki 1.8 8V w których znak na kole wałka rozrządu się nie pokrywał o kilka zębów . Miałem 2 Scirokka mk1 1.8 i tam właśnie tak było .
 

Daniel0515

Gaduła
Dołączył
29.11.2017
Postów
98
Punktów
13
Wiek
27
Miasto
Aylesbury
Dziekuje wam bardzo ,udało się odpalić:).To prawdziwy VW Golf Gti cabriolet ,silnik 1.8 jest tam fabrycznie montowany, nawet w autodata online tez sie znajduje.
 
Do góry Bottom