• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Golfik pobór prądu

garnek99

Uczestnik
Punktów
7
Witam .
Posiadam golfa 3 prawie na full wyposażonego. Ostatnio auto odpoczywa w ciepłym garażu ale zauważyłem że akumulatorek nie trzyma długo, zmierzyłem pobór prądy i wyszło 0.06A . Niby nie dużo ale jednak chyba jak na golfa 3 to za dużo więc zabrałem się do roboty. Wywaliłem wszystkie przekazniki i bezpieczniki i wyszło gdy wywalę bezpiecznik 21 to spada do 0.01A . W skrzynce od tyłu wyjołem wszystkie kostki i na kostce L spada właśnie na 0.01. I to tyle bo nie mogę znaleźć co to zjada. Sprawdziłem centralny zamek pneumatyczny ale i dokładany pilot , krańcówki drzwi, lampka w bagazniku, gniazdo zapalniczki, licznik. Auto nie ma szyberdachu. Nie mam więcej pomysłów dodam że jestem laikiem ale co nie coś zrobie . Może ktoś z was ma jakiś pomysł? Pozdrawiam

heniek1000

SuperMechanior
Porady
2
Punktów
298
I nie możesz ustalić za co odpowiada bezpiecznik nr 21?
Ile to ma konia, który rok, jaki silnik?

garnek99

Uczestnik
Punktów
7
2.8 174hp 1995 colur concept. No sprawdziłem za co odpowiada i sprawdziłem właśnie niby wszystkie rzeczy które widnieją w tabelce za co odpowiada ten bezpiecznik Dlatego nie mam już pomysłów

heniek1000

SuperMechanior
Porady
2
Punktów
298
  • DANE POJAZDU​

KOD SILNIKA
    ABV
    SPECYFIKACJA SILNIKA
    140 KW (190HP) 5800 RPM
    ROK PRODUKCJI
    1994-1998
  • to jest to bo innego nie widzę?
Automatyczne połączenie postów:

jest , 128 KW (174HP) 5800 RPM
Automatyczne połączenie postów:

F21 15 A Oświetlenie wewnętrzne, zegar, oświetlenie bagażnika, centralny zamek, dach otwierany/słoneczny

A przekaźnik za lambdę odpowiada

Załączniki

• Screenshot_25.jpg
    Screenshot_25.jpg
    94,1 KB · Wyświetleń: 7
  • Screenshot_26.jpg