• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Grand scenic II 2.0 16V

dyzios

Uczestnik
Dołączył
3.09.2017
Postów
36
Punktów
0
Wiek
50
Miasto
opole
Zapaliła się komora sinika z tyłu. Auto po ugaszeniu wróciło na kołach 200 kilometrów. Wyskoczył błąd sond i 3 cewki.
U mechanika została wymieniona sonda, świece , cewka i sprawdzona instalacja. Od tego czasu po nagrzaniu silnik przechodzi w tryb serwisowy.
Pojechał na warsztat elektroniczny . Została wymieniona przepustnica, pedał gazu, podmienione ECU i dalej jest to samo.
Może ktoś podpowie co jeszcze. Co najlepsze po wyłączeniu silnika auto odpala w normalnym trybie .
 

Dbanan992

SuperMechanior
Dołączył
10.07.2018
Postów
462
Punktów
81
Miasto
Luton
Przechodzi w tryb awaryjny i co dalej? Chociażby jakie błędy, co się dzieje z parametrami w momencie przejścia w awaryjny.
 

dyzios

Uczestnik
Dołączył
3.09.2017
Postów
36
Punktów
0
Wiek
50
Miasto
opole
.Włącza sie kontrolka serwis check emissions i check Injection, pedał przestaje reagować. Po wyłączeniu silnika i uruchomieniu silnik działała normalnie . ECU nie pamięta tych błędów jest czysty. Jeszcze nie sprawdzałem na nowym ecu clipem ale wiem ze Bosh nie widzi błędów
 

dyzios

Uczestnik
Dołączył
3.09.2017
Postów
36
Punktów
0
Wiek
50
Miasto
opole
Przepraszam że nie odpowiadałem , taka praca. Problem rozwiązany. Mechanik po pożarze wymienił cewkę na 3 cylindrze . Wystarczyło wymienić cewkę na 1 cylindrze i błąd zniknął,
 
Do góry Bottom