1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Honda Accord 2.2icdti

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika ProfesorHonda, 15-09 20.

  1. ProfesorHonda

    ProfesorHonda Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 20
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Mam problem po przeczyszczeniu elementów za EGR do kolektora, tych co sterują powietrzem spadła całkowicie moc. Do 2500 tysiąca obrotów nie może się zebrać.
     
  2. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 348
    Docenione treści:
    2 215
    Daj mu zaraz po odpaleniu pedał w podłogę, do odcinki i tak trzymaj z 5 minut...:) musi się odmulić...:)
     
    Psikuta1994 lubi to.
  3. ProfesorHonda

    ProfesorHonda Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 20
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Do odcinki to znaczy?
     
  4. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 348
    Docenione treści:
    2 215
    Zamknij skalę na obrotomierzu...koniecznie rani jak będzie zimny i jak tylko odpali...:)
     
    Psikuta1994 lubi to.
  5. ProfesorHonda

    ProfesorHonda Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 20
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Nie zajadę silnika?
     
  6. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 621
    Docenione treści:
    6 487
    Miasto:
    Mazowieckie
    gaz do dechy i zmywacz do hampli w kolektor, bedzie sie wkręcał jak rasowa honda
     
    WOODOO i Psikuta1994 lubią to.
  7. Psikuta1994

    Psikuta1994 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    21-05 20
    Postów:
    183
    Docenione treści:
    31
    Coś czuję że rano będzie nowy temat założony przez autora... Zatarty silnik co zrobiłem źle.. :D
     
    WOODOO lubi to.
  8. ProfesorHonda

    ProfesorHonda Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 20
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    To co mam zrobić?
     
  9. Psikuta1994

    Psikuta1994 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    21-05 20
    Postów:
    183
    Docenione treści:
    31
    Sprawdź wszystko jeszcze raz czy wszystkie kostki i wtyki są dobrze połączone i czy niczego nie uszkodziłeś czyszcząc. Rozpierz ponownie i sprawdź bo jeśli przed rozebraniem było dobrze to po rozebraniu, czyszczeniu i złożeniu musi też byc dobrze o ile wszystko wróciło na swoje miejsce i nie zostało uszkodzone.
     
    ProfesorHonda lubi to.
  10. ProfesorHonda

    ProfesorHonda Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 20
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Czy mogłem uszkodzić EGR bo chciałem go wyjąć odkręcając 4 śrubki, ale coś go blokowało. Więc skręciłem bo dużo rozbierania było
     
  11. Psikuta1994

    Psikuta1994 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    21-05 20
    Postów:
    183
    Docenione treści:
    31
    Nie wiem czy wiesz ale jak np. Masz uszkodzony przepływomierz lub odepniesz od niego wtyczkę czyli go odłączysz to auto wkręci ci się do około 2000 tys obrotów i odcina gaz bo wchodzi w tryb serwisowy... Tutaj może poszukaj odpowiedzi.

    Sprawdź przepływomierz i wtyczkę od niego jeśli będą ok to pod komputer i sprawdź błędy.
     
  12. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    327
    Docenione treści:
    49
    Bardziej skupiłbym się na tym czy przy okazji coś do dolotu nie wleciało.
     
    Psikuta1994 lubi to.
  13. Psikuta1994

    Psikuta1994 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    21-05 20
    Postów:
    183
    Docenione treści:
    31
    Dlatego pisałem by sprawdził ponownie. Wszystko możliwe.
     
  14. ProfesorHonda

    ProfesorHonda Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 20
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Coś mi do cytatu poszło: Część nagaru usunąłem, mogło coś wlecieć do kolektora, bd to przeszkadzać, bo żeby kolektor wykręcić to trochę roboty jest.
    Obroty po 2500 już wchodzą, ostatnio miałem błąd P2004 i P2109, dlatego chciałem przeczyscic.
     
  15. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    327
    Docenione treści:
    49
    To raczej średnie rozwiązanie. Jak silnik kuleje to mogło się coś do zaworow przykleić. Jak po kilkuminutowej pracy silnika nic się nie zmieni to w najgorszym przypadku glowica do zdjęcia bo mogło się nawalić paprochów. Najpierw sprawdź czy wszystko dobrze poskładane i podłączone.
    Ps. nie wiem czego dotyczą te kody błędów.
     
  16. ProfesorHonda

    ProfesorHonda Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 20
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Jeszcze raz to wszystko odkręciłem i przeczyscilem EGR, ale tam ten grzybek nie styka się do końca, ma minimalnie prześwity. Jeśli chodzi o moc, to zbiera się początkowo, ale jak na drodze puszczę gaz i obroty spadną poniżej 1500obrotow nie wkreci się na obroty, trzeba redukować cały gaz, żeby go na obrotach trzymać. Co byście polecali zrobić teraz?
     
  17. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    4 621
    Docenione treści:
    6 487
    Miasto:
    Mazowieckie
    a to zalezy co potrafisz.
    wymiana piór wycieraczek, kontrola oświetlenia, dolewka płynu do spryskiwaczy, filtr kabiny, wymiana oleju...

    o wiem, szyby umyj od wewnątrz, to zawsze jest dobre zajęcie
     
  18. ProfesorHonda

    ProfesorHonda Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 20
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Wsadź sb głowę do du**, może ci się zmieści.

    Daj się komuś madrzejszemu wypowiedzieć.
     
  19. Ondraszek

    Ondraszek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-08 13
    Postów:
    833
    Docenione treści:
    62
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Tylko odepnę wąziutki weżyk podciśnieniowy biegnący od kostki elektronicznej do zaworu EGR w Fordzie,i silnik zachowuje się tak,jakbym usunął turbinę,muł straszny,zawór EGR musi być sprawny,nie ma mowy o żadnym prześwicie,zawór musi pracować płynnie.
     
    ProfesorHonda lubi to.
  20. ProfesorHonda

    ProfesorHonda Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 20
    Postów:
    10
    Docenione treści:
    0
    Byłem u mechanika (ja mam zawór EGR elektryczny) po przeczyszczeniu mój ma luzy, może dla tego go słabi. Kupię używkę i sprawdzę co on zrobi, a jak nie to go zaslepie, tylko czy nie bd check seiecil