1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Honda Accord 2.4 PB Kopcenie olej w wydechu na tłokach

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika pawel1162, 10-06 18.

  1. pawel1162

    pawel1162 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-06 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam mam pewną niemiłą przypadłość silnik 2.4 4 cyl benzyna , po podmianie słupka silnik kopcił lekko na biało myślałem że się dopala i bd ok , po 2 dniach silnik kopci bardzo intensywnie (można porównać z polaniem rozżarzonego węgla na który wlejemy olej )najwięcej po dodaniu gaz czuć taki niedopalony olej biały dym nie jest to z płynu czuć typowym palonym olejem , rozkręciłem kolektor wydechowy na 2-3 cylinderze olej w kanałach i kolektorze , zawory od góry całe zlane , na tłokach pełno oleju , odma nie zatkana , korek oleju raz wciąga raz wypycha , nw od czego zacząć Uszczelniacze zaworowe , pierścienie , proszę o pomoc bo chcę naprawić silnik tylko nw co dokładnie może być
     
  2. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    244
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Rozebranie, weryfikacja i remont
     
  3. pawel1162

    pawel1162 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-06 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Super odpowiedz , objawy muszą coś mówić tylko ja nw co , myślę że ktoś inny coś konkretniej napisze a nie na odczepne , równie dobrze auto nie odpala co robić zrób remont odpali
     
  4. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    244
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Przeciez po objawach jest jasne ze jakas wymiana uszczelki za 5 zl lub odmy nie zalatwi sprawy.Trzeba ściągnąć głowice obejrzec uszczelke.Dać głowicę do szlifierni do przegladu i remontu.Powyciągać tłoki sprawdzic piercienie oraz gładzie cylindrów.W najlepszym przypadku czeka cie wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie i uszczelniacze zaworowe.W najgorszym silnik może być warty tyle ile waży*0,60 gr za kg.
     
  5. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 016
    Docenione treści:
    529
    Miasto:
    turek
    Pierscienie stoją.
     
    komar200 lubi to.
  6. pawel1162

    pawel1162 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-06 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    silnik stał pół roku na palecie w garażu może być prawdopodbne , tylko skąd zlane góry zaworów jakby zacieki na zaworach
     
  7. mazi0000

    mazi0000 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    24-04 11
    Postów:
    134
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Katowice
    Może zalej naftą cylindry i zostaw na dwie noce. Nie wiadomo ile stał ten silnik nie odpalany.​
     
    toomii76 lubi to.
  8. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    244
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Ze skamienialych uszczelniaczy
     
  9. pawel1162

    pawel1162 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-06 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    nic wymienie w tygodniu uszczelniacze jak nie pomogą ściągam głowicę sprawdzam pierścienie
     
  10. komar200

    komar200 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 335
    Docenione treści:
    208
    Miasto:
    grudziadz
    Nie
    Nie rób sobie podwójnej roboty jak dymi na biało to pirscienie stoją, zrób to pożądnie nie na odp....ol.
     
  11. pawel1162

    pawel1162 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-06 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    mam dużo czasu silnik kosztował mnie 6 tyś zł , tak że spróbuję narazie wymienić uszczelniacze ale jak ogarnę to napiszę kto że tak powiem trafił odpowiedzią , a poza tym to bez zdejmowania głowicy jestem w stanie zmienić uszczelniacze już kiedyś tak zmieniałem w innej hondzie
     
  12. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    244
    Docenione treści:
    36
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Mierzyles chociaz sprezanie?Byla robiona proba olejowa?16 wentyli obleciec na aucie, jeszcze te tylne przy grodzi, moge rzyczyc powodzenia i odrazu powiedziec ze robota bedzie na marne bo takie przepaly i dym nie jest tylko z uszczelniaczy
     
  13. vitorio

    vitorio Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-12 11
    Postów:
    140
    Docenione treści:
    9
    Uszkodzona odma. odłącz odmę a jej końce zaślep. Sprawdzisz jaka jest różnica. W niektórych Hondach olej może być zasysany przez odmę do kolektora ssącego. Ja z kolei mam problem z Hondą Stream 1.7 VTEC. Na pracującym silniku nie odkręcę korka wlewu oleju.
     
  14. pawel1162

    pawel1162 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-06 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    odma nie idzie do kolektora , jest ona puszczona do puszki takiej robionej bo silnik nie jest w accordzie tylko w innej hondzie

    Sprężanie nic mi nieda bo 2 z 4 tłoków jest zalanych olejem , silnik mam w Integrze tam jest komora bardzo duża mam dostęp idealny , z tymi uszczelniaczami też mam wątpliwości łudzę się jeszcze że to one , ale nic nie poddam się jak one nie pomogą wyciągam tłoki , bo tak to pare stów uratuję na uszczelki a tak to ok 600zł uszczelki i inne
     
    Ostatnio edytowano: 10-06 18
  15. vitorio

    vitorio Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-12 11
    Postów:
    140
    Docenione treści:
    9
    A dalej z tej puszki, gdzie idzie?
     
  16. pawel1162

    pawel1162 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-06 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    dalej idzie już na 2 wyjścia i jest 2 filtry stożkowe takie małe , tak zwany oil catch tank
     
  17. vitorio

    vitorio Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    27-12 11
    Postów:
    140
    Docenione treści:
    9
    A czy to jest wystarczające aby sprawnie załatwić odpowietrzenie przestrzeni korbowej silnika. Z tym mam ostatnio problemy w innej HONDZIE STREAM 1.7 vtec.
     
  18. pawel1162

    pawel1162 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-06 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    robiłem już z 40 swapów i zazwyczaj robię ludziom którzy takie zlecają robić i nigdy problemów nie było