1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Honda Accord P0339

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika mototrampek, 11-10 19.

  1. mototrampek

    mototrampek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Chorzow
    Witan , mam problem Honda Accord 2009 benzyna 2,4l co kilka rozruchow zle odpala , z kilkusekundowym opoznieniem , wpada blad P0339 czujnik walu korbowego , przestaje dzialac wspomagnie kierownicy , tryb awaryjny , gdy sie go wylaczy znowu startuje kila razy normalnie , czujnik jest nowy , kable Ok , sterownik silnika zmieniony na inny , akumulator nowy , kable do masy nowe , czujnik jest skalibrowany ,w trakcie rozruchu spada napiecie na akumulatorze do 7 V , sygnal na czujniku lekko wzrast o okolo 1 V , wszystko trwa okolo 2 sekund , po czym odpala i w trakcie jazdy nie ma zadnych problemow ?

    Pozdrawiam
     
  2. kamilllo

    kamilllo Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 16
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    stalowa wola
    itam.Nie wiem co może być ale napięcie przy rozruchu nie powinno tak spadać,sprawdz może masy nadwozie,silnik,główne prądowe i spróbuj wykluczyć ten spadek napięcia,aż taki nie powinien być,powinno spadać do 10volt,może coś nawet więcej ale nie do 7.Wg,mnie to tu może gdzieś być problem.Pozdrawiam.
     
  3. mototrampek

    mototrampek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Chorzow
    Zamowilem rozrusznik , ale sytuacja powtarza sie w roznych odstepach czasu , wczoraj naprzyklad za 10 razem ?
    spadek napiecia jest za kazdem razem , ale blad wsakuje od czasu doczasu , wtedy jest tez te 2 sekundowe opoznienie startu i w efekcie tryb awaryjny .
     
  4. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 797
    Docenione treści:
    501
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
  5. mototrampek

    mototrampek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Chorzow
    Rozrusznik zalozony Nic nie pomoglo

    Kable byly pociagniete bezposrednio do akumulatora i trzeci sygnal do sterownika silnika nie pomoglo
    Sterownik jest inna urzywany to samo
     
    Ostatnio edytowano: 12-10 19
  6. lukias

    lukias Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    31-05 13
    Postów:
    69
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Lubelskie
    Podczas rozruchu 7V to stanowczo za mało. Ma być w granicach 10V. Napraw ta usterkę
     
  7. mototrampek

    mototrampek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Chorzow
    Pytanie gdzie straty pradu mierzone voltomierzem na plusie i minusie ponizej 0,5V
     
  8. Citrofan

    Citrofan Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-10 16
    Postów:
    64
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ostrow wlkp
    Może akumulator świruje?
     
  9. mototrampek

    mototrampek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Chorzow
    Akumulator jest nowy te 7V jest tylko niecale 2 sekundy pozniej napiecie sie stabilizuje na poziomie 10,5V
     
  10. Diagbox10

    Diagbox10 -*-*-

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    4 889
    Docenione treści:
    797
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Czy aby napewno jest akumulator do tego silnika. 7V czy 10.5v to kure..sko duży spadek. Elektronika sie broni przed takim napięciem. Podepnij drugi akumulator na kable do tego i zmierz spadki przy rozruchu. Załóż cegi i ustaw na pik prądu i haratnij go . I pochwal sie jaki pik prądu i jaki orad rozruchu.

    Ma sterownik akumulatora to auto? Moze źle zalogowany akumulator?
     
    jacek.placek lubi to.
  11. mototrampek

    mototrampek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Chorzow
    Wczoraj podpiolem ladowarke diagnostyczna 100A , nic sie nie zmienilo , Honda ma 10 lat , 70000 km , nie ma opcji meldowania akumulatora , jutro zrobie zdjecia
     
  12. mototrampek

    mototrampek Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    14-04 16
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Chorzow
    Pytanie czy to jest przyczyna albo cos innego
     

    Załączone pliki: