1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Honda Civic tryb awaryjny

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Grzegorz23011971, 5-10 18.

  1. Grzegorz23011971

    Grzegorz23011971 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-11 14
    Postów:
    163
    Docenione treści:
    16
    Miasto:
    Olsztyn
    Pacjent to Honda Civic 5 gen. Choruje na brak mocy, a mianowicie wkręca się do 3 - 3,5 tyś obr.
    Pali się kontrolka silnika. W związku z tym odczytałem błędy migowe, i tu pojawił się jakiś problem bo z tych mignięć nic nie mogę rozszyfrować, a mianowicie są tylko 4 długie błyski i potem kilku sekundowa przerwa. I tak w kółko.
    Udało mi się odszyfrować, że cztery błyski to czujnik obr. wału. Jednak powinny być to cztery krótkie. Może ktoś mi pomoże?
    Tak to wygląda:
     
    Ostatnio edytowano: 5-10 18
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 652
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A podłączyć ja pod cos? Moze jest w trybie awaryjnym i nie pojdzie wiecej jak 3tys
     
  3. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    962
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    łódź
    te błyski -nie mam cierpliwosci i nie bardzo rozumiem:(

    w dzisiejszej erze testerów -no rozumiesz
     
  4. Grzegorz23011971

    Grzegorz23011971 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-11 14
    Postów:
    163
    Docenione treści:
    16
    Miasto:
    Olsztyn
    Właśnie o to chodzi, że jest w trybie awaryjnym. Natomiast złącze jest starego typu. Nie jedne auto diagnozowałem w ten sposób i tam było normalnie. Długi błysk 10 x ilość krótki jednostki, a tutaj
     
  5. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    962
    Docenione treści:
    318
    Miasto:
    łódź
    zawsze musi byc ten pierwszy raz;)
     
  6. piohol

    piohol Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    31-10 16
    Postów:
    213
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Kępno
    4 błyski to błąd CPW lub jego obwodu.
    Sprawdzałeś ten czujnik i jego obwód?