1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Honda Crv 2.2 i-Dtec Odpala i gaśnie

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Dbanan992, 10-07 18.

  1. Dbanan992

    Dbanan992 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-07 18
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdańsk
    Witam!
    Mam problem z Hondą Crv. Auto chodziło normalnie, przyjechał na wymiane rurki od Egr ponieważ była uszkodzona. Auto stało na rozłączonym akumulatorze. Po złożeniu wszystkiego auto odpala i gaśnie. Przy odpalaniu z wduszonym pedałem gazu nic się nie zmienia.
    Rurka była odkręcana aby dać upust spalinom - nic nie zmienia
    Odpalam z plakiem, "podbije mu trochę obroty" chodzi - reaguje na gaz, zejdzie poniżej obrotów pewnych i gaśnie.
    Błędów brak.
    Po odłączeniu wtyczki z czujnika na listwie cr auto chodzi. Wpada w tryb awaryjny ale chodzi na wolnych obrotach, jako tako reaguje na gaz jak to w trybie awaryjnym.

    Nie mam pomysłów
    Z góry dziękuję za pomoc ;)
     
  2. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 346
    Docenione treści:
    645
    Miasto:
    Szczecin
    Auta nie naprawia się zdejmując wtyczki.:dead:
     
  3. Dbanan992

    Dbanan992 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-07 18
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdańsk
    Jak najbardziej się z tym zgadzam. Ale że zmieniło to coś w pracy silnika napisałem o tym :)
     
  4. Dbanan992

    Dbanan992 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    10-07 18
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gdańsk
    Gdzieś wyczytałem na angielskich stronach żeby przytrzymać go 5-6 min na około 3k obr. Po jakiś 5 minutach trzyma wolne obroty, nie gaśnie, reaguje na gaz ale po zgaszeniu dalej ten sam problem. Odpala i gaśnie. Nie mam pomysłu
     
  5. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 346
    Docenione treści:
    645
    Miasto:
    Szczecin
    Może jakiś fachowiec by to rozwiązał. czytaj warsztat,
     
  6. Paprociak

    Paprociak Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    2-05 17
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Ale po części się tak diagnozuje od najłatwiejszych do innych spraw wchodzących w głębsza mechanikę . Więc bym nie gadał że gość chce coś zrobić zerknij bym na EGR rozebrał bym go czujnik położenia wału , kostki przekaźniki itp.