• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Insignia ładowanie

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.02.2016
Postów
4845
Porady
1
Punktów
1199
Miasto
Koszęcin
Opel 2011r.
Chopu padł Aku, kupił nowy też padł. Tera ja wkraczam do akcji. Odpalilem z kabli i przytargalem do siebie, brak ładowania.
Alternator już 2 x był regenerowany. Po odpaleniu 15 sek i ładowania brak.
Autelem zrobiłem to przyuczenie ale D.
Może ktoś przerabiał podobny temat.
15 sekund jest.ladowanie jak się zwiększy obroty to traci się szybciej
 

Piotr_Ł

SuperMechanior
Dołączył
23.02.2018
Postów
170
Punktów
30
Miasto
Lublin
Tam było chyba że 3 rodzaje alternatorów, nie każde auto miało funkcje start stop. Sprawdź co tam majstry od regeneracji odwalili może niewłaściwy regulator założyli? No i sprawdź sprzęgiełko alternatora.
 

Drugi2

SuperMechanior
Dołączył
15.07.2020
Postów
1724
Porady
2
Punktów
420
a jak wyglądają grubsze kable? oczywiście plusowe i masowe?
dosyć popularne w oplach
 

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.02.2016
Postów
4845
Porady
1
Punktów
1199
Miasto
Koszęcin
A nie wiem. W poniedziałek zacznę grzebać. Wczoraj zmoklem jak pies a dziś leżę
 

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.02.2016
Postów
4845
Porady
1
Punktów
1199
Miasto
Koszęcin
Kupiłem używkę za 99 zł na alle. Podmiana to dosłownie 7 min 14 sekund.
Odnośnie tego regulatora czytałem, że ino oryginał. Najwyżej przełoze same szczotki komutatora i będzie git
 

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.02.2016
Postów
4845
Porady
1
Punktów
1199
Miasto
Koszęcin
Spoko. Tzn trochę przesadziłem z tym czasem. Bardziej obstawiał był 5 min 15 sek
 

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.02.2016
Postów
4845
Porady
1
Punktów
1199
Miasto
Koszęcin
Panu temat ogarnięty. Używany oryginal.z allegro i po sprawie. W starym
3 regulatory różnych firm i dupa nic nie współpracowało
Automatyczne połączenie postów:

Także jak przyjedzie Hans z Helga i panie zrob nam pan alternator to lepiej kupić nowy za ponad 1 tyś niz się pier....ć i trzymać auto 2 tygodnie
 
Ostatnia edycja:

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.02.2016
Postów
4845
Porady
1
Punktów
1199
Miasto
Koszęcin
Odgrzewam kotleta. Możliwe jest, że ten alternator uszkodził ecu. Serio po 15 min jazd próbnych co chwile błedy ale błedy z D i co jeden to inny. Od prepływomierza po czujnik wału. Nie gasnący check engine i spadek mocy
 

Davpod

SuperMechanior
Dołączył
15.09.2018
Postów
328
Punktów
69
Miasto
Gdańsk
Możliwe.
Automatyczne połączenie postów:

Ale sprawdz czy nie daje zbyt wysokiego napięcia ładowania.
 

WOJTAS 1310

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2019
Postów
101
Punktów
5
Popieram Opel jak ładowanie leci w okolicach 15V to odcina wszystko i zaczyna się choinka.
 

Fryderiq

SuperMechanior
Dołączył
1.05.2016
Postów
454
Punktów
77
Miasto
.
Też potwierdzę ten trop- wysokie napięcie ładowania.
 

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.02.2016
Postów
4845
Porady
1
Punktów
1199
Miasto
Koszęcin
Tzn ładowanie już w normie ale cyrki były na poprzednim alternatorze, który był regenerowany
 
Do góry Bottom