1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Insignia 2.0 cdti 160km błąd p0087

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Zimoon, 4-03 15.

  1. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 033
    Docenione treści:
    142
    Miasto:
    Gdańsk
    autko w rożnych bardziej nie sprecyzowanych sytuacjach przechodzi w tryb awaryjny. Szczególnie jednak zauważalne jest to pod pełnym obciążeniem. Wymieniona pompa podająca w zbiorniku, filtr paliwa, drożność magistrali, czujnik ciśnienia na listwie, wymieniono zawór regulacyjny w pompie, wtryskiwacze były na maszynie i dawki jak i powroty w normie nawet po mocnym ich rozgrzaniu. Wystarczy z czasie jazdy skasować błąd i dalej jazda. Nam już pomysłów brak??

    Ktoś może z grona szanownego miał podobny przypadek?? Bardzo proszę o sugestie....
     
  2. Polders

    Polders Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    2-07 12
    Postów:
    1 438
    Docenione treści:
    204
    Jakie masz parametry na biegu jałowym, i pod maksymalnym obciążeniu na czujniku ciśnieni. W tym czasie jakie czasy wtrysków i jakie masz wysterowanie na regulatorze ciśnienia?
     
  3. suse1

    suse1 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    18-01 15
    Postów:
    880
    Docenione treści:
    161
    Miasto:
    Olkusz
    Tu przydał by sie rejestrator i potem odczytać parametry .
    Ciekawe jak pracuje pompa paliwowa?
    Czy są zmiany w jej pracy w zależności od obciążenia.
    Swoją drogą często w tych autach wiązki do wymiany.
     
  4. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    3 250
    Docenione treści:
    888
    Miasto:
    London Tottenham
    Adres strony:
    Zgadza się sprawdz wiązkę od czujnika i regulatora ciśnienia.
    Czy oprócz tego błędu co podałeś były wczesniej inne?

    Sprawdz jeszcze sonde lamde ona też może powodować złą deliwerkę paliwa.
     
  5. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 033
    Docenione treści:
    142
    Miasto:
    Gdańsk
    Innych błędów brak, autko odpala od kopa, ciśnienie na jałowych idealnie zgodne z żądanym, mam op coma więc wszystko widzę. Jutro sprawdzę jeszcze wysterowanie zaworu. Pompa paliwa w zbiorniku podaje 4.5 bar ciśnienie stałe przy pełnym obciążeniu spada delikatnie jednakże powyżej 4.2 (zakres dopuszczalny 5.5 do 4.2bar). Autko zapierdala ogólnie jak szatan.
     
  6. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    3 512
    Docenione treści:
    464
    Miasto:
    Szczecin
    Ciśnienie paliwa za niskie pompa wysokiego ciśnienia do wymiany.
     
  7. Polders

    Polders Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    2-07 12
    Postów:
    1 438
    Docenione treści:
    204
    Tez sugerował bym pompę dr ale chciałem zobaczyć jakieś logi bo bez tego sie nie da
     
  8. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 033
    Docenione treści:
    142
    Miasto:
    Gdańsk
    gdyby klient nie był jakim jest to bym zrobił. wymieniam pompę bo on już sobie zakupił. zresztą jak cala resztę;]
     
  9. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 773
    Docenione treści:
    292
    Jak CR w porzadku to moze przeladowanie:) Pod pełnym obciazeniem to moze sie zdarzyc:)
     
  10. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 033
    Docenione treści:
    142
    Miasto:
    Gdańsk
    Pompa cr wymieniona i auto śmiga jak młody bóg. Dziękuję koledze Stanisław 1946 za trafne przypuszczenie a koledie polders za trafne potwierdzenie.. klient zadowolony.
     
    Stanisław 1946 lubi to.
  11. Kuninho

    Kuninho Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-01 17
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Opel Insignia 2.0 CDTI 2009 110km 174 tys

    Witam, mam takie same objawy tyle że głównie w okresie zimowym, latem błąd wyskakuje sporadycznie, czy może mieć to coś wspólnego z wilgocią ? Dodam że w serwisie opla w Łodzi auto stało 3 tygodnie został wymieniony czujnik ciśnienia na rampie, zawór regulacji ciśnienia, oczywiście filtr paliwa, testowane wtryski, oddane do regeneracji i nic się nie zmieniło, pozostaje podobno tylko pompa ale podobno ma dobre wyniki i wcześniej 100℅ była wykluczają także nie jestem pewien już niczego a masa pieniędzy niestety ucieka... Auto nie dymi pracuje równo, chociaż ostatnio zdarzyło się przy 4 tys obrotów i puszczeniu z gazu na wrzuconym biegu skakanie obrotami przez parę sekund do momentu wciśnięcia sprzegla, proszę o jakąś podpowiedź, serwis niestety rozkłada ręce
     
  12. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 033
    Docenione treści:
    142
    Miasto:
    Gdańsk
    pompa;]
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. blad P0087 insignia

    ,
  2. pompa wysokiego cisnienia 2.0 cdti objawy