1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Insignia 2.0 cdti 160km błąd p0087

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika Zimoon, 4-03 15.

  1. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 957
    Docenione treści:
    461
    Miasto:
    Gdańsk
    autko w rożnych bardziej nie sprecyzowanych sytuacjach przechodzi w tryb awaryjny. Szczególnie jednak zauważalne jest to pod pełnym obciążeniem. Wymieniona pompa podająca w zbiorniku, filtr paliwa, drożność magistrali, czujnik ciśnienia na listwie, wymieniono zawór regulacyjny w pompie, wtryskiwacze były na maszynie i dawki jak i powroty w normie nawet po mocnym ich rozgrzaniu. Wystarczy z czasie jazdy skasować błąd i dalej jazda. Nam już pomysłów brak??

    Ktoś może z grona szanownego miał podobny przypadek?? Bardzo proszę o sugestie....
     
  2. Polders

    Polders Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-07 12
    Postów:
    1 658
    Docenione treści:
    267
    Jakie masz parametry na biegu jałowym, i pod maksymalnym obciążeniu na czujniku ciśnieni. W tym czasie jakie czasy wtrysków i jakie masz wysterowanie na regulatorze ciśnienia?
     
  3. suse1

    suse1 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    18-01 15
    Postów:
    926
    Docenione treści:
    164
    Miasto:
    Olkusz
    Tu przydał by sie rejestrator i potem odczytać parametry .
    Ciekawe jak pracuje pompa paliwowa?
    Czy są zmiany w jej pracy w zależności od obciążenia.
    Swoją drogą często w tych autach wiązki do wymiany.
     
  4. mechanik.k

    mechanik.k Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    4 880
    Docenione treści:
    1 736
    Miasto:
    London
    Adres strony:
    Zgadza się sprawdz wiązkę od czujnika i regulatora ciśnienia.
    Czy oprócz tego błędu co podałeś były wczesniej inne?

    Sprawdz jeszcze sonde lamde ona też może powodować złą deliwerkę paliwa.
     
  5. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 957
    Docenione treści:
    461
    Miasto:
    Gdańsk
    Innych błędów brak, autko odpala od kopa, ciśnienie na jałowych idealnie zgodne z żądanym, mam op coma więc wszystko widzę. Jutro sprawdzę jeszcze wysterowanie zaworu. Pompa paliwa w zbiorniku podaje 4.5 bar ciśnienie stałe przy pełnym obciążeniu spada delikatnie jednakże powyżej 4.2 (zakres dopuszczalny 5.5 do 4.2bar). Autko zapierdala ogólnie jak szatan.
     
  6. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 939
    Docenione treści:
    775
    Miasto:
    Szczecin
    Ciśnienie paliwa za niskie pompa wysokiego ciśnienia do wymiany.
     
  7. Polders

    Polders Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-07 12
    Postów:
    1 658
    Docenione treści:
    267
    Tez sugerował bym pompę dr ale chciałem zobaczyć jakieś logi bo bez tego sie nie da
     
  8. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 957
    Docenione treści:
    461
    Miasto:
    Gdańsk
    gdyby klient nie był jakim jest to bym zrobił. wymieniam pompę bo on już sobie zakupił. zresztą jak cala resztę;]
     
  9. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 777
    Docenione treści:
    295
    Jak CR w porzadku to moze przeladowanie:) Pod pełnym obciazeniem to moze sie zdarzyc:)
     
  10. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 957
    Docenione treści:
    461
    Miasto:
    Gdańsk
    Pompa cr wymieniona i auto śmiga jak młody bóg. Dziękuję koledze Stanisław 1946 za trafne przypuszczenie a koledie polders za trafne potwierdzenie.. klient zadowolony.
     
    Stanisław 1946 lubi to.
  11. Kuninho

    Kuninho Nowy

    Offline
    Dołączył:
    4-01 17
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Opel Insignia 2.0 CDTI 2009 110km 174 tys

    Witam, mam takie same objawy tyle że głównie w okresie zimowym, latem błąd wyskakuje sporadycznie, czy może mieć to coś wspólnego z wilgocią ? Dodam że w serwisie opla w Łodzi auto stało 3 tygodnie został wymieniony czujnik ciśnienia na rampie, zawór regulacji ciśnienia, oczywiście filtr paliwa, testowane wtryski, oddane do regeneracji i nic się nie zmieniło, pozostaje podobno tylko pompa ale podobno ma dobre wyniki i wcześniej 100℅ była wykluczają także nie jestem pewien już niczego a masa pieniędzy niestety ucieka... Auto nie dymi pracuje równo, chociaż ostatnio zdarzyło się przy 4 tys obrotów i puszczeniu z gazu na wrzuconym biegu skakanie obrotami przez parę sekund do momentu wciśnięcia sprzegla, proszę o jakąś podpowiedź, serwis niestety rozkłada ręce
     
  12. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 957
    Docenione treści:
    461
    Miasto:
    Gdańsk
    pompa;]
     
  13. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    3 615
    Docenione treści:
    932
    Miasto:
    Kaczory
    Odkopie temat.
    Podrzuci ktoś wartość ciśnienia na listwie CR na biegu jałowym. Auto troche twardo pracuje, ciśnienie na listwie 330bar, Launch podaje, że dla jałowego ~250bar.
     
  14. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    9 089
    Docenione treści:
    4 877
    Miasto:
    turek
    Powrót sprawdź.
     
  15. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    3 615
    Docenione treści:
    932
    Miasto:
    Kaczory
    Myślisz, że przytkalo powrót paliwa? Obroty też lekko niestabilne, wahają się w zakresie +/-20
     
  16. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    9 089
    Docenione treści:
    4 877
    Miasto:
    turek
    Sitko w zbiorniku na powrocie. Na dole koszyka. Zdejmij powrót przy silniku włóż do butelki i będzie wiadomo. Jak bez zmian to szukać dalej.
     
  17. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    3 615
    Docenione treści:
    932
    Miasto:
    Kaczory
    Ok. Dzięki. A potwierdzi ktoś czy launch dobrze podaję wzorcowe ciśnienie?
     
  18. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    3 615
    Docenione treści:
    932
    Miasto:
    Kaczory
    By-pass na powrocie, ciśnienie bez zmian. Gdzie to dziadostwo ma regulator? W pompie? Na tą chwile pokazuje mi 380bar na jałowym. Chyba, że czujnik wali w wuja.
     
  19. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    9 089
    Docenione treści:
    4 877
    Miasto:
    turek
    Chyba na listwie są 2czujniki.
     
  20. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    3 615
    Docenione treści:
    932
    Miasto:
    Kaczory
    Na listwie jeden czujnik. Musze kupić manometr do CR. Ma ktoś coś do polecenia?
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. p0088 opel