Witam
od 2 tyg. nie mogę sobie poradzić z oplem insignia b z 2017r. Auto zgasło podczas jazdy. Jeszcze parę razy zapalił, ale po 2 dniach postoju gdy ostygł juz nie odpalił. Wywala cały czas błąd sterownika pompy paliwa A12A6 - Moduł sterujący pompa paliwa, obwód włączania - wydajność.
Pompa paliwa jest sprawna na 100% - sprawdzona
Moduł sterujący pompom paliwa ma nr 13519371 - podmieniłem na 2 inne z allegro - na wszystkich 3 modułach ten sam błąd wyskakuje: A12A6
Sprawdzałem wiązkę pod bakiem, polaczenie sterownika we wtyczce, polaczenie wiązek tą pod bakiem z główna która idzie do bagażnika - wszystko wygląda ok. Wyciągałem ECU zeby sprawdzić wtyczki - tez ładne, zero korozji czy jakiegoś nalotu.
Czy ktoś ma jakiś pomysł - ktory pin/kabel to obwód włączający? NA ślepo odłączyłem kabel zielono fioletowy ktory idzie do sterownika pompy i do głównej wiązki - na nim nie pojawia sie żadne napięcie przy rozruch i na zapłonie. Po jego odłączeniu tez nie pojawił sie żaden inny błąd - wiec to może jest ten obwód sterujący, ale podanie na niego 12 V nie uruchomiło pompy a jedynie wywołało błąd A12A6 po wcześniejszym jego skasowaniu(auto wtedy miało włączony zapłon)
Będę wdzięczny za wszelka pomoc
od 2 tyg. nie mogę sobie poradzić z oplem insignia b z 2017r. Auto zgasło podczas jazdy. Jeszcze parę razy zapalił, ale po 2 dniach postoju gdy ostygł juz nie odpalił. Wywala cały czas błąd sterownika pompy paliwa A12A6 - Moduł sterujący pompa paliwa, obwód włączania - wydajność.
Pompa paliwa jest sprawna na 100% - sprawdzona
Moduł sterujący pompom paliwa ma nr 13519371 - podmieniłem na 2 inne z allegro - na wszystkich 3 modułach ten sam błąd wyskakuje: A12A6
Sprawdzałem wiązkę pod bakiem, polaczenie sterownika we wtyczce, polaczenie wiązek tą pod bakiem z główna która idzie do bagażnika - wszystko wygląda ok. Wyciągałem ECU zeby sprawdzić wtyczki - tez ładne, zero korozji czy jakiegoś nalotu.
Czy ktoś ma jakiś pomysł - ktory pin/kabel to obwód włączający? NA ślepo odłączyłem kabel zielono fioletowy ktory idzie do sterownika pompy i do głównej wiązki - na nim nie pojawia sie żadne napięcie przy rozruch i na zapłonie. Po jego odłączeniu tez nie pojawił sie żaden inny błąd - wiec to może jest ten obwód sterujący, ale podanie na niego 12 V nie uruchomiło pompy a jedynie wywołało błąd A12A6 po wcześniejszym jego skasowaniu(auto wtedy miało włączony zapłon)
Będę wdzięczny za wszelka pomoc