1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Iveco Daily 2.3 16v

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika jajojek, 14-06 19.

  1. jajojek

    jajojek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-06 19
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie.
    Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo. Wiec mogę paliwo podawac bezposrednio do filtra.
    Bledy p0005 i p0026
    Jeden jest podobno od regulatora a drugi od walu. Idą w tym samym peszlu wiec myslalem nad usterką elektryczną ale nic nie znalazlem i niezabardzo jest gdzie się przecierac. Ma ktos jakis pomysł?
     
  2. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    528
    Docenione treści:
    126
    ...Witaj !...dobrze dedukujesz z tym regulatorem . Takie objawy mogą być w wyniku niesprawności regulatora na pompie CR.
     
  3. jajojek

    jajojek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-06 19
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Pompiarz mowil ze jest ok. Mimo to podmienić go?
     
  4. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    528
    Docenione treści:
    126
    ..jeżeli masz możliwość podstawić na sprawdzenie ...to zrób to !
     
  5. jajojek

    jajojek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-06 19
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Właśnie ze nie mam na podmiane. Musialbym kupic
     
  6. jajojek

    jajojek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-06 19
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Ktoś ma jakąś propozycję? Pompa wraz z regulatorem byla u pompiarza i wszystko jest ok
     
  7. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    528
    Docenione treści:
    126
    ..czy i jakie błędy pojawiają się obecnie ?
     
  8. jajojek

    jajojek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-06 19
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    005f i 0026
     
  9. jajojek

    jajojek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-06 19
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Znalazlem ze ten jeden blad dotyczy turbiny a drugi Wiązka przewodów, zawór elektromagnetyczny przestawiania wałka rozrządu, ssania
     
  10. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    528
    Docenione treści:
    126
    ...teraz trzeba iść tym tropem i sprawdzać .Jest kilka przyczyn występowania każdego z tych błędów ...nie wykluczając sterownika silnika .
     
  11. jajojek

    jajojek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-06 19
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Ok. Wiec czujnik zmieniony. Kable wyglądają ok. Nie ma żadnych przetarc. Dalej mi się pomysly skończyły
     
  12. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    2 013
    Docenione treści:
    2 395
    Miasto:
    Mazowieckie
    zawór magnetyczny przestawiacza to niby skąd by się wziął w tym silniku?
     
    Ostatnio edytowano: 18-06 19
  13. jajojek

    jajojek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-06 19
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Masz jakis pomysl co sprawdzic zeby znaleźć usterkę?
     
  14. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    2 013
    Docenione treści:
    2 395
    Miasto:
    Mazowieckie
    Nie. Musiałbym tego Daylaka dotknąć własnymi łapami.

    Tego nie rozumiem. Przed pompą w ramie powinien być filtr.
    Może wywal ten zaworek.
     
    Ostatnio edytowano: 18-06 19
  15. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    528
    Docenione treści:
    126
    ....ale pojawia się pytanie ...czy te paliwo opuszcza wtryski i napełnia cylindry ???
     
  16. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 963
    Docenione treści:
    4 292
    Miasto:
    turek
    Opowiedz jak to się zaczęło.
     
  17. jajojek

    jajojek Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-06 19
    Postów:
    19
    Docenione treści:
    0
    Zgasl z kluczyka i juz nie odpalił.


    Pompki wstępnej nie ma. Inny mechanik ją pominął i puścił osobne przewody od zbiornika do filtra.

    Są tam jakies przekazniki od edc ?
     
  18. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 963
    Docenione treści:
    4 292
    Miasto:
    turek
    To jest jakieś jtd czy coś podobnego?
     
  19. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    2 013
    Docenione treści:
    2 395
    Miasto:
    Mazowieckie
    to bez pompy w ramie nie ma prawa pracować. 2,3 jtd 116km z 2003r.
     
  20. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 963
    Docenione treści:
    4 292
    Miasto:
    turek
    Widzisz, a ten się uparł...
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. p0005 iveco