• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

IVECO DAILY 3.0 EURO 5 - TRYB AWARYJNY , TURBINA , EGR ?

dworak.1989

Początkujący
Dołączył
19.04.2017
Postów
10
Punktów
0
Wiek
37
Miasto
gubin
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odme wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny , auto wpada w awarie miedzy 1600 a 1900 obrotów w momencie kiedy je zamule na biegu i próbuje przyśpieszać w zakresie 1600 a 1900 automatycznie awaria , miedzy 2000 - 3500 wszystko ok auto posiada 2 błedy które się nie kasują i jeden który pojawia się gdy auto wpadnie w awarie dodam że przed całą sytuacją takie rzeczy nie miały miejsca , a więc kody błędów
-P0404 -STAŁY
-P0046 - STAŁY
-P0299 - KASUJE SIĘ , POJAWIA SIĘ GDY AUTO WPADA W AWARIĘ
 

Załączniki

  • 20170419_144226.jpeg
    20170419_144226.jpeg
    101,1 KB · Wyświetleń: 10

dworak.1989

Początkujący
Dołączył
19.04.2017
Postów
10
Punktów
0
Wiek
37
Miasto
gubin
czyli wyciągnąć turbo i dać komuś na maszynę do sprawdzenia ? sterowanie w sensie zawór regulacji ciśnienia doładowania ?

Sprawdz turbo i sterowanie
czyli wyciągnąć turbo i dać komuś na maszynę do sprawdzenia ? sterowanie w sensie zawór regulacji ciśnienia doładowania ?
 
Ostatnia edycja:

dworak.1989

Początkujący
Dołączył
19.04.2017
Postów
10
Punktów
0
Wiek
37
Miasto
gubin
Zawory od regulacji ciśnienia czy chodzą zobacz

raczej tak bo jak się wkreci juz powyżej 2000 obrotów to leci jak strzała najgorzej jest jak zwolnie i chcę przyśpieszać ze zbyt wysokiego biegu jak np zwolnie i chcę przyśpieszyć od 1500 obrotów to auto się tak jakby "dławi" i wpada w awarie miedzy dzieje sie tak miedzy 1600 a 1900 obrotów
 

lukkiwlkp

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
19.12.2015
Postów
3716
Porady
2
Punktów
957
Wiek
37
Miasto
PGS
Masz problem albo z turbo albo z wtryskami. Zobacz pod kompem w parametrach czego mu brakuje w tych obrotach jak zaczyna mulic. Czy ciśnienia doładowania czy cis paliwa
 
Do góry Bottom