• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

IVECO DAILY IV 2010 35C13 BŁĄD 148 POMOCY !

marco28

Nowy
Dołączył
15.08.2019
Postów
3
Punktów
0
Wiek
35
Witam,

Jak w temacie na wyświetlaczu wyświetla się błąd 148 oraz kontrolka EDC mruga.

Miałem samochód u mechanika który wymieniał mi chłodniczkę EGR (była dziura). Po wymianie i przejechaniu paru kilometrów na wyświetlaczu wyświetla się błąd i auto słabnie. Wyłączenie auta resetuje komputer i auto jedzie znowu przez chwilę normalnie. Na początku błąd wyświetlał się rzadko ale teraz już coraz częściej ( czasami nawet 1km nie przejadę). Zauważyłem, że jak jadę autostradą ze stała prędkością na wysokich obrotach błąd się nie wyświetla.

Auto było już u mechanika parę razy i podczas tych wizyt wymienił przepływomierz, zamontował jeszcze inną nową chłodniczkę i podobno poprzekładał czujniki lecz problem się nie rozwiązał. Mechanik rozkłada ręce nie wie co z tym zrobić i wysyła mnie do elektryka...

Czy może ktoś spotkał się już z takim problemem? Szukałem na polskich forach i nie ma odpowiedzi, a na zagranicznych forach widzę, że też ludzie mają z tym problem ale piszą że oddawali auta do autoryzowanych serwisów. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedz i pomoc bo auto musi jeździć (mam jedne i to mój jedyny zarobek), a nie tracić kolejne dni u mechaników, którzy nie umieją się poradzić z tym problemem.
 

marco28

Nowy
Dołączył
15.08.2019
Postów
3
Punktów
0
Wiek
35
Mechanik mówił że błąd jaki mu wyskakuje po podłączeniu do komputera to:
"niskie ciśnienie doładowania"
 

kilex

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
12.08.2016
Postów
539
Punktów
87
Miasto
Lublin
Musisz pojechać na diagnozę to porządnego mechanika który podepnie kompa, przejedzie się i sprawdzi ciśnienie doładowania podczas jazdy. Przyczyn może być wiele.
 

XMARIO

SuperMechanior
Dołączył
25.10.2018
Postów
5966
Punktów
6805
Miasto
Mazowieckie
Te bryki działają perfekcyjnie do przebiegu 500tyś. km. jeśli się o nie dba.
Potem leci wszystko po koleji. Moim zdaniem turbo można wyrywać w ciemno.
Potem poleci sprzęgło, potem skrzynia, potem most a przy 800tyś km polecą wtryski.
Dailak jest jak matematyka, jak kalendarz.

zawsze bawiła mnie sytuacja gdy poleciało sprzęgło. zrzutka skrzyni, łapie za wałek a ten lata na centymetr. klient oczywiście, NIE ze skrzynia nic sie działo, robimy tylko sprzęgło. Pochodziło trzy miesiące i szukanie używki skrzyni po radomskich szrotach.
 
Ostatnia edycja:
Do góry Bottom