• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Jaguar f pace 2.0 177kw

Reptile666

Bywalec
Dołączył
27.07.2018
Postów
65
Punktów
8
Wiek
32
Miasto
Gorzów Wielkopolski
Witam was wszystkich serdecznie. Chciałem prosić o radę.. Mianowicie napotkałem problem po wymianie rozrządu w jaguarze, rozrząd wrzucony na blokady. Po suchym cyklu, odpaliłem. Odpalił od strzała, popracował sobie z 20 min i nagle specifika pracy się zmieniła, zaczął głośniej chodzić. Silnik stop. Pod teza brak błędów, wszystko ok.. Brak błędów. Odpaliłem raz jeszcze było ok, to w drogę. Nagle złapał mula, zgasiłem/ odpaliłem pracuje prawidło. Zanim dojechałem na warsztat znowu muł, dziwnie pracuje. Zacząłem szukać skąd ten dźwięk, bo dudniło w kolektor. Ściągnąłem przewód od egr odpaliłem, czekałem aż wpadnie "zacznie dudnic" ciężko było wymusić taka pracę. Aż w koncu zaczęło dudnic, waliło gazami w dolot. Myślę, źle rozrząd. Sprawdzałem 3x ale może gdzieś mi ucięklo o jedno oczko na wałku. Ale przecież na znakach i blokadah wszystko. A poza tym, nie dawało by takich, tylko odrazu by nim telepało i miał brak mocy. Odpaliłem wtyczkę od czujnika walka wydechowego. Normalnie pracuje, nie wali gazami. Podłączyłem, odrazu zaczął walić gazami. Podłączyłem czujnik, a odpiąłem z tyłu od cewki wariatora. I znowu zaczął walić, odłączyłem to przestał. Za każdym razem jak stykalem podpięcie od cewki zaczynał dudnic. Tak jakby nie w tym momencie zkf się aktywował. Nie mogę ogarnąć o co mu chodzi. Koła zębate walków są na klinch, szukam i brak mi pomysłów w czym problem.
 
Dołączył
22.06.2025
Postów
77
Punktów
13
Brzmi jakby jednak coś się minimalnie przestawiło na wałkach, nawet o ząbek potrafi takie cuda robić. Sprawdź dokładnie fazy i znaki jeszcze raz, bo sama elektronika raczej by nie robiła takiego dymu z wydechu. Warto też rzucić okiem na czujniki położenia wałków – czasem jeden potrafi namieszać i ECU wariuje z wtryskiem/iskrą.
 

Reptile666

Bywalec
Dołączył
27.07.2018
Postów
65
Punktów
8
Wiek
32
Miasto
Gorzów Wielkopolski
Właśnie zwaliłem skrzynie i wszystko siedzi na swoim miejscu... Wrzuciłem na blokady i jest ok.. Zamówiłem oryginalny zkf. W tym silniku każde koło zębate ma znak prócz wału. I na łańcuchu też są markery, dziwna sprawa. O jeden zabek to już bardzo dużo na długości. W. Każdym razie, bez blokad idzie też ustawić, jeśli się wie i zaznaczy gmp. 0 błędów też mnie ciekawi.
 

heniek1000

SuperMechanior
Dołączył
15.11.2017
Postów
3400
Porady
4
Punktów
549
Jeszcze producenta kzfr byś podał i mamy combo.
 
Do góry Bottom