• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Jak naprawić ognisko korozji w podłodze

MurzynAVT

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2022
Postów
145
Punktów
19
Wiek
29
Miasto
Przeworsk
Kiedyś tam występowały gumowe zaślepki, podłoga pod nogami pasażera tył. Potrzebuję porady, oddać do blacharza na spawanie?
Rozważam naprawę we własnym zakresie, oczyścić,chemia, podkład antykorozyjny, jakiś silikon uszczelniający i z obu stron zanitować blachą 8mm nity stalowe. Robię dla siebie a nie pod handel więc może być ekonomicznie i musi być skutecznie
Wyświetl załącznik 44398
 

Załączniki

  • IMG_20220519_174923.jpg
    IMG_20220519_174923.jpg
    2,3 MB · Wyświetleń: 17
Ostatnia edycja:

WOODOO

SuperMechanior
Dołączył
25.08.2014
Postów
6375
Porady
2
Punktów
2860
Najlepiej zaszaluj od spodu, następnie połóż zbrojenie z drutu żebrowanego fi 10 mm i na koniec zalej to betonem...:D
 

Radmor

SuperMechanior
Dołączył
21.03.2019
Postów
1408
Porady
2
Punktów
399
Czy Ty chcesz to zrobić dobrze czyli zgodnie ze sztuką ..tak jak być powinno ......czy chcesz zrobić to tanio ??? Jeżeli przywołujesz pojęcie skuteczności ..to wg. mnie należy wykonać naprawę zgodnie ze sztuką . Podłoga auta jest częścią nośną karoserii ...więc nitowanie jest wbrew zasadom . Dobrym rozwiązaniem jest oddanie auta dla blacharza (ogarniętego ..z empatią i wiedzą !!)....! A decyzja należy do Ciebie !!
 

MurzynAVT

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2022
Postów
145
Punktów
19
Wiek
29
Miasto
Przeworsk
Będę szczery, wolałbym uniknąć blacharza bo jak mi policzy za zdjęcie przewodów paliwowych, hamulcowych i prucie środka to naprawa wyniesie 50% wartości auta. Cośniecoś potrafię więc chciałbym zrobić to sam więc pytanie jakim sposobem
 

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.11.2010
Postów
13713
Punktów
2618
Wiek
39
Miasto
PZ
Będę szczery, wolałbym uniknąć blacharza bo jak mi policzy za zdjęcie przewodów paliwowych, hamulcowych i prucie środka to naprawa wyniesie 50% wartości auta. Cośniecoś potrafię więc chciałbym zrobić to sam więc pytanie jakim sposobem
Najpierw zedrzyj to co trzyma się rdzy i wtedy zobaczymy jak gruba jest blacha i czy jest do czego spawać, posprawdzaj też inne otwory techniczne bo założę się że tam też jest ciasteczkowy potwór chrup chrup :D
 

MurzynAVT

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2022
Postów
145
Punktów
19
Wiek
29
Miasto
Przeworsk
Najpierw zedrzyj to co trzyma się rdzy i wtedy zobaczymy jak gruba jest blacha i czy jest do czego spawać, posprawdzaj też inne otwory techniczne bo założę się że tam też jest ciasteczkowy potwór chrup chrup :D
No właśnie reszta git Tu jakieś cymbały chyba podnośnik pod to podstawily i dlatego skorodowało.
 

Alpari

Bywalec
Dołączył
28.06.2017
Postów
50
Punktów
13
Wiek
46
Miasto
Dąbrowa Górnicza
WWW
alpari.auto.pl
Chcesz zaoszczędzić to tapicerkę wywal sam. Blacharz da sobie radę z rurkami. Wypnie z zaczepów i podłoży sobie np. blachę. Jak będziesz się bawił blaszkami, nitami to dość szybko na dzielni będziesz miał ksywkę Fred Flinston
 

Bartek4x4

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
21.02.2016
Postów
4432
Punktów
1095
Miasto
Koszęcin
W starej fiescie. Brakło mi gazu w spawarce. Zrobiłem od nowa. Łatkę (obustronna) wkleiłem na klej do szyb. Taka kanapka. Serio trzyma to jak cholera
 

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.11.2010
Postów
13713
Punktów
2618
Wiek
39
Miasto
PZ
Jeśli człowiek chce uniknąć korozji to najlepiej nie kupować nic co ma płytę podłogową forda, Volkswagena lub starego Fiata :) te nowsze już są całkiem spoko
 
Do góry Bottom