1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Jak sprawdzic ustawienie rozrzadu 2.0 tdi bkd?

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Rybkov, 15-05 19.

  1. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Witam pytanko do kolegów przyjechał do mnie japonczyk z silnikiem vw, mam podejrzenie czy nie jest rozrzad przestawiony bo byl wymieniany, czy moge go jakoś sprawdzić po znakach? Vcds niestety mi nie wchodzi, w audi bajka wbijam loga z grupy i ustawiam na 0 a tu porażka,może ktoś z was przerabiam temat?Dzieki za odpowiedz.
     
  2. baczo19

    baczo19 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-11 15
    Postów:
    45
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    chorzów
    Bolce w koła zębate wałków i grzebień na koło zębate z wału, były 2 rodzaje grzebieni.
     
  3. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    dzieki sprawdzę czy bolce pasują, jeszcze jedno czy od złego ustawienia może byc zla dawka na jałowym po rozgrzaniu? Dłubie w tym aucie juz prawie miesiąc i nie moge rozkminic
     
  4. baczo19

    baczo19 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-11 15
    Postów:
    45
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    chorzów
    A jakie są objawy?
     
  5. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    faluja obroty 770-820 po rozgrzaniu,pompki były robione,egr wyczyszczony .szukam przyczyny
     
  6. baczo19

    baczo19 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-11 15
    Postów:
    45
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    chorzów
    Czujnik tmp sprawny? Wiązka gdzieś uszkodzona od pompek i po nagrzaniu dostaje odporności i niedomaga? Korekty pompowtrywkow by się przydały może któryś przestaje podawać paliwo? Nie sugeruj się że jak były robione to są sprawne, wiesz jak to w dzisiejszych czasach jest.. Ten "pośpiech"
     
  7. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    robilem w dobrym zakładzie z dosw. Czujnik zmieniony na ori,rozrzad byl zmieniamy i może tu jest problem....
     
  8. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 616
    Docenione treści:
    4 197
    Miasto:
    turek
    odpala dobrze? ma moc? nie dymi?
     
  9. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 928
    Docenione treści:
    636
    Miasto:
    Lubliniec
    Jak wał przedstawisz i jeden ząbek na grzebieniu to ma bidę odpalić. Raczej sprawdz gore ewentualnie pompa tandemowa już leci w preta
     
  10. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    tak odpala dobrze , nie dymi i ma moc, ma cos takiego ze nie równo chodzi ns wolnych obrotach po rozgrzaniu. Błędów nie ma,wiec ciężko stwierdzić co to, po odpieciu czujnika dawka jest wieksza i chodzi równiutko mozna kubek z woda położyć i sie nie wyleje
     
  11. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 616
    Docenione treści:
    4 197
    Miasto:
    turek
    tandem, pompki, egr. ale to pewnie dokładnie sprawdziłeś..... może i klapki w kolektorze jak ma.
     
  12. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    pompy tamdemowej nie sprawdzałem, nie mogłem znalesc śruby na manometr, sprawdzałem tylko podcisnienie jest w ok. 1 bar
     
  13. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    czy pompa może inaczej pracować na zimnym silniku a inaczej na ciepłym?Chodzi tylko o wolne obroty po wcisnieciu gazu nic nie szarpie,nie kopci i moc jest.
     
  14. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 616
    Docenione treści:
    4 197
    Miasto:
    turek
    Zobacz co się dzieje z ciśnieniem na ciepłym i na zimnym i będziesz wiedział. Ta chodziła do końca. Auto szarpało przy przyspieszaniu. IMG_20170914_123636_HDR.jpg

    Nie mówię, że u ciebie winna pompa, ale sprawdzić trzeba. :)
     
  15. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    jest tam msc zeby nanometr wpiąć?
     
  16. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 648
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    wólka
    Dolny króciec śruba na ampul 5 t
     
  17. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Pompa vacum zmieniona to nie ten problem, dawka paliwa nadal skacze 2.5~4.7 mg po rozgrzaniu... obroty 770~840 , przepływomierz 1600mv~2200mv,reszta parametrów stalą, obserwowalem komp do czasu rozgrzania i jak paliwo przekracza 54 stopnie to zaczyna sie dyskoteka w jezdzie przybobciazeniu nic sie nie dzieje. Problem jest tez jak sie jedzie w korku,bez gazu silnik tak chodzi jak bez biegu to znaczy minimalnie przyspiesza i zwalnia, tak jak obroty skacza. Jazda bez czujnika temp. Paliwa jest ok nic sie nie dzieje. Czy to może byc kwestia wiazki pod deklem? Czy wina softu,który jest nie dostosowany do samochodu? Trudny przypadek mi sie trafił. I ciezko zdiagnozować i naprawić. Moze ktoś z was mial taki przypadek. Proszę o ewentualne doradzenie za co serdecznie dziękuję...
     
  18. pawcar

    pawcar Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    974
    Docenione treści:
    283
    Miasto:
    Bristol
    Jest jeszcze pompa w baku... 0.5 bar ma byc.
     
  19. Rybkov

    Rybkov Nowy

    Offline
    Dołączył:
    5-05 19
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    0
    Jak ja sprawdzić nie wyciągając?
     
  20. pawcar

    pawcar Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    974
    Docenione treści:
    283
    Miasto:
    Bristol
    Google lub forum