1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Jaka instalacja do mocnego turbo

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika czuXD, 14-02 19.

  1. czuXD

    czuXD Nowy

    Offline
    Dołączył:
    11-02 19
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam
    Jaką instalacje najlepiej zamontowac do auta turbo po sporych modyfikacjach mechanicznych. Zeby nie było kłopotu z regulacją
     
  2. diagnostawawa

    diagnostawawa Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-07 15
    Postów:
    576
    Docenione treści:
    73
    Miasto:
    Warszawa
    Mocną .
     
    Maszynownia lubi to.
  3. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    1 006
    Docenione treści:
    362
    Miasto:
    Ostrołęka
    Czym wydajny parownik wydajne szybkie wtryskiwacze, odpowiednio skalibrować. I ogień na tłoki.

    A najlepiej do turbo po modach faza Ci ciekła, zawsze starczy wydatku gazu.
     
  4. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    3 941
    Docenione treści:
    1 523
    Miasto:
    Olsztyn
    i jeszcze ładunek powietrza schłodzi, zagęści ;)
     
  5. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    2 709
    Docenione treści:
    1 220
    Miasto:
    łódź
    to bedzie dobre
    [​IMG][​IMG]
     
    slawek2007.28 lubi to.
  6. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    87
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    mazowsze
    jak po sporych modyfikacjach to kłopoty bedą na pewno
     
  7. markiz

    markiz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-05 15
    Postów:
    31
    Docenione treści:
    4
    Niekoniecznie, dużo zależy od umiejętności gazownika i strojenia. Instalacja musi być w zapasem mocy, szkoda że nie napisałeś jakie auto i po jakich dokładnie jest modach. Jaki silnik, jaka moc itd. Tak ogólnie to może być np BRC P&D, jeśli bezpośredni wtrysk to np BRC SDI 2.0 lub LDI.
     
  8. Regaciarz

    Regaciarz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-03 18
    Postów:
    253
    Docenione treści:
    44
    Miasto:
    Wasilków
    BRC i dobre strojenie :D
    Przede wszystkim jakie auto? Stawiam na Vw 1.8T, takie mam jakieś przeczucie, do tego ładuj normalną elektronikę typu stag, King, Lpgtech, kme, ale sterowniki z najwyższej półki a nie najtańsze modele, są to sterowniki, których regulację sam ogarniesz jak się postarasz.
    Kiedyś w Civicu 400+ widziałem instalację "podwójną", tzn. sterownik na 8 cyl i po dwa wtryski gazu na cylinder do tego jakieś dwa duże reduktory( chyba omvl hp, robione było to jakieś 10 lat temu)
     
  9. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 654
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    wólka
    ile go doładowałeś ? ile dmuchnie turbo ponad atmosferę ? obawiam się , że ciekły .... sterownik musisz być odporny na " zlewanie " .
     
  10. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    367
    Ciekły wtrysk zrujnuje mu budżet. Nie podał jakie auto.
     
  11. pajak100

    pajak100 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-03 14
    Postów:
    157
    Docenione treści:
    48
    Miasto:
    Płock
    Adres strony:
    Trzy reduktory szybkie i wydajne wtryski i będzie optymalnie. Czyli dziura w ścianie grodziowej i reduktory w nogach pasażera. Przydałby się mały zbiornik LPG przed reduktorami , bo gaz w trakcie przyspieszania wraca do butli. No i jakaś pompa elektryczna cieczy co by nie zamarzły parowniki. Elektronika nie gra tutaj żadnej roli. Ma być wydajność i wtryski otwarte przy pełnym bucie. Ogólnie temat nie do opanowania, znajomy kładł LPG w Porsche 4.5 turbo po programie i pompy wpadały w kawitację , a miał pomiar temperatury silnika z kilku punktów. Następowały miejscowe przegrzania głowic.
    Z resztą im więcej LPG wpada na tłok , tym mniej powietrza. Mniej powietrza mniej mocy. Benzyna jest w postaci kropelkowej czyli ciekłej , a gaz jak to gaz :) Chyba że Q-MAX i dotrysk benzyny, jakaś sonda AFR słuchawki na uszy czy nie stuka. Prędzej czy później i tak dziura w tłoku.
     
  12. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    87
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    mazowsze
    A do tego Porsche to poszło LPG w ramach oszczędności czy ekologii?? bo nie wiem czy w moim modyfikować i szukać mocy czy lepiej na lpg za 2 zeta/litr
     
  13. pajak100

    pajak100 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    9-03 14
    Postów:
    157
    Docenione treści:
    48
    Miasto:
    Płock
    Adres strony:
    Każdy instalator LPG będzie chciał Ci wrzucić najlepsze graty , bo im droższe tym jego profesjonalizm i prowizja większa. Oczywiście nikt Ci nie powie o minusach zasilania LPG, ewentualnych akcjach reklamacyjnych i strojeniach być może w nieskończoność.

    Tutaj człowiek trochę zgłębił ekonomię LPG, poczytajcie sobie : http://www.wojdas.24x7.pl/gaz-lpg.html
     
  14. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 654
    Docenione treści:
    4 201
    Miasto:
    turek
    A jak doliczyć jeszcze usterki wynikające z normalnej eksploatacji, i usterki zasilania benzyna, to wychodzi na to, że na drugi dzień po założeniu instalacji gazowej, auto zamienia się w skarbonke. Dziwne że tyle aut w gazie chodzi hehe
     
  15. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 654
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    wólka
    jakie ciśnienie można maksymalnie pocisnąć z reduktora np.jeśli pakuję turbem 1.3 bara powyżej atm.
     
  16. Mikas

    Mikas Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    17-12 18
    Postów:
    57
    Docenione treści:
    4
    Ciśnienie gazu w reduktorze jest zależne od cisnienia w kolektorze dolotowym więc będzie odpowiednio wyższe
     
  17. gazmenlpg

    gazmenlpg Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    87
    Docenione treści:
    11
    Miasto:
    mazowsze
    tylko może byc problem z wtryskiwaczami bo nie wszystkie chodza dobrze na wysokim cisnieniu
     
  18. jurek1313

    jurek1313 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    1 654
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    wólka
    A jakie jest ciśnienie w butlli, oprócz tego , że zaje#*@ste?
     
  19. Vagers

    Vagers Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-01 19
    Postów:
    1 655
    Docenione treści:
    367
    Ale w reduktorze nie.
     
  20. samuel90

    samuel90 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    25-06 18
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Nadal nie wiemy do czego i jaka moc ale jeżeli auto jest z pośrednim wtryskiem to BRC P&D powinno bez problemu to ogarnąć.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. jaka instalacja lpg do turbo