1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Jaka konfiguracja instalacji do Mazdy 2 DE 1.3 86km

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika toomii76, 27-09 17.

  1. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 134
    Docenione treści:
    595
    Miasto:
    turek
    Jak w temacie, jeśli ktoś ma sprawdzoną instalację, to proszę się podzielić wiedzą.
     
  2. soloriens

    soloriens Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-12 13
    Postów:
    381
    Docenione treści:
    38
    Nevo, alaska, rail IG1 lub valdemary , butla według uznania , przewody miedż lub faro .
     
  3. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 134
    Docenione treści:
    595
    Miasto:
    turek
    Musi być z dotryskiem paliwa?
     
  4. soloriens

    soloriens Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-12 13
    Postów:
    381
    Docenione treści:
    38
    nic nie robimy, żadnych dotrysków ,mapy i czasy .Musi śmigać na tym zestawie .
     
  5. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 134
    Docenione treści:
    595
    Miasto:
    turek
    Zaprzyjaźniony gazownik powiedział mi, że w tym silniku bardzo szybko siadają gniazda i zawory trzeba regulować co 50tys. Jakoś średnio mi się uśmiecha tak często zdejmować łańcuch i zwalać wałek. Naprawdę ten silnik pod gaz się nie nadaje?
     
  6. soloriens

    soloriens Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-12 13
    Postów:
    381
    Docenione treści:
    38
    nie ma z tym żadnych problemów , tylko serwis ,aczkolwiek nie jestem wstanie powiedzieć ile mają przebiegu na gazie teraz. Weryfikacja za jakiś czas, jak się pojawia to w sterze zerknę ile ma przelatane od montażu,generalnie te motory są z tego samego okresu co w M3ce,a z nimi nie ma problemu z LPG. Poszukaj w sieci może wiecej coś znajdziesz.
     
    toomii76 lubi to.
  7. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 134
    Docenione treści:
    595
    Miasto:
    turek
    Szukałem jak kupywalem. Regulacje zaworów zalecają przy 150tk, moja teraz ma 165 i na zimnym zaczyna jeden stukać. Ale zobaczymy co będzie. Dzięki.
     
  8. markiz

    markiz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-05 15
    Postów:
    28
    Docenione treści:
    4
    Pod ten silnik może być jeszcze chociażby BRC Sq32, coś z Zavoli. Generalnie w czym gazownik dobrze się czuje. Co do zaworów to w niektórych silnikach to konieczność, czasami nawet częściej niż co 50 tys. Ja u siebie robię co 40 tys.km. Ale policz czy bardziej opłaca Ci się jeździć te 40 -50 tys.km na LPG plus regulacja, czy na Pb.