1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Jaki gaz do Focus MK2 1.6 115KM W-wa lub okolice

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika awort, 13-06 18.

  1. awort

    awort Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-06 18
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Cześć
    Jak w temacie chciałbym przerobić swoja foke na gaz jaką instalacje polecacie i czy ktoś ma zaprzyjaźnione i godne polecenia miejsce w Warszawie lub okolicach żeby coś takiego zrobić.
    Chciałbym tez zaczerpnąć opinii osób które coś takiego zrobiły bo z tego co znalazłem w internecie to historie o pękających gniazdach zaworów to są jakieś mity, ew napiszcie proszę na co zwraca uwagę przy takich rzeczach
     
  2. wyderka

    wyderka Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-03 15
    Postów:
    73
    Docenione treści:
    14
  3. Dawidek126

    Dawidek126 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    403
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Piaseczno
    najważniejsze w tym silniku to jeśli gniazda wtryskiwaczy benzyny są w głowicy to również w głowicy muszą być wkrętki od lpg.... jeśli jakiś gazownik powie że to wystarczy wkrętki w kolektor ssący wkręcić to mu podziękuj.... większosc silników z forda( jak nie wszystkie) co miałem na warsztacie z powypalanymi gniazdami to silniki z wkrętkami w kolektorze ssącym.... musi być kręcone w głowicy i da się to zrobić na silniku bez demontażu głowicy.
     
  4. wyderka

    wyderka Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    26-03 15
    Postów:
    73
    Docenione treści:
    14
    brednie
     
    toomii76 lubi to.
  5. Dawidek126

    Dawidek126 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    403
    Docenione treści:
    15
    Miasto:
    Piaseczno
    " wyderka" całe szczęście że podałeś adres strony z forum lpg:) to może nie ford tylko mazda ale to co napisałem to info z tego właśnie forum:) i tak właśnie tam wiercą....
    pozdrawiam

    znalazłem.... ciężko nie było .Na tym forum jak ktoś wywierci w kolektorze to jest (delikatnie pisząc) nie chwalony:)
    focus MK2 tylko że 1,8
     

    Załączone pliki:

  6. Regaciarz

    Regaciarz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    31-03 18
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Wasilków
    A dla mnie wiercenie w głowicy to największa pomyłka. Za kilka lat klej do gwintów się ukruszy, będzie ssać lewiznę, wykręcając krućce się ułamią, ktoś uszkodzi gwint i będzie klapa, czapka do wymiany. A tak tylko kolektor. A co z sytuacją, że ktoś za rok dwa będzie chciał wyjąć gaz tak aby śladów na silniku nie było?
    Jak już chcecie zrobić to jak najlepiej to trzeba dać rurki i gaz podać pod same zawory, ale i tak głowica padnie jak dawka będzie zła.
    Dawno nie byłem nas tamtym forum bo dla mnie jest jeszcze gorsze niż elektroda, czasem są takie pomysły, że głowa boli.
    Ps. w gazie 7 lat pracowałem, zrobiłem około 3500 samochodów, z wypaloną głowicą spotykałem się tylko przy samochodach mających stare instalacje( ponad 5 lat, nigdy nie regulowana i np padnięta listwa wtryskowa ale i tak były to sporadyczne przypadki)
     
    toomii76 lubi to.
  7. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    661
    Docenione treści:
    27
    Miasto:
    wólka
    Widocznie nie robisz głowic to się nie spotkałeś - opel twimport 20 000 km - powód ? dysze w klapach , ford 2.5 v6 dysze w klapach , x- trail - różna odległość dysz. .....
     
  8. Regaciarz

    Regaciarz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    31-03 18
    Postów:
    58
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Wasilków
    Uwierz, że jeśli jest gaz w samochodzie to ludzie z każdą usterką przyjeżdżają najpierw do zakładu gazowego bo "Panie to wina gazu", kiedyś facet przyjechał bo się sprzęgło ślizga i to na pewno przez regulację gazu.
    Jeśli w 20 tyś km wypaliło głowicę to na pewno nie przez źle powiercone dysze, na zachodzie te silniki wiercą w połowie kolektora i jakoś to chodzi, ja zawsze robiłem to przy samej głowicy.
    W xtrailu silnik na benzynie nie wytrzymuje a co dopiero gaz ;)
    A 2.5 v6 Forda mam w swojej zabawce, aktualnie zmienione na 2.5 v6 st200. Na starym silniku z ciekawości testowałem wiercenie w górnym kolektorze i dysze pod takim samym kątem co benzynowe i wychodzące idealnie obok( da się i w tym silniku nie jest to trudne) i nie było absolutnie żadnej różnicy w pracy silnika i mocy( zobacz ile jest kanału od wtryskiwacza pb do zaworu, jakieś 4cm wyżej w górnym kolektorze nic nie zmieni). Co do tego silnika to szczególnie dostaje jak klapki się nie otwierają, do tego za ubogo bo dużo gazu palił dla klienta i sobie obniżył dawkę i takie efekty.