1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Kalibracja czujnika kopiowania turbo 2,0 Hdi RHR

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika p38, 16-05 19 o 20:52.

  1. p38

    p38 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    24-03 19
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Pytanie do fachowców od turbawek: czy opisze ktoś jak wyregulować czujnik po wymianie, na gruszce w silniku 2,0 Hdi RHR 136km ? Czy wystarczy tylko skalibrować w Diagbox, czy też powinno się wyregulować podkładkami? Jakie wartości napięć- rezystancji zależnie od podciśnienia? W jakich granicach w diagbox powinny oscylować napięcia w górnym i dolnym położeniu?
     
  2. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 185
    Docenione treści:
    381
    Miasto:
    WLKP
    Czujnika kopiowania turbo sie nie reguluje tylko przykreca i tak ma byc.
     
  3. p38

    p38 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    24-03 19
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    Zapewniam Cię że jest taka procedura kalibracji, opis był na starym forum Peugeot klub.pl ale ono już nie istnieje stąd moja prośba.
     
  4. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 185
    Docenione treści:
    381
    Miasto:
    WLKP
    Kalibracja a regulacja to dwie odmienne rzeczy.Zerowanie po wymianie moze jest ale regulacji na nim nie ma.Zakładasz dobry i kasujesz błąd i ma byc dobrze.
     
  5. p38

    p38 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    24-03 19
    Postów:
    16
    Docenione treści:
    0
    No dobra, w stanie spoczynku jakie powinny być wskazania (% - Mv) a jakie przy odpalonym silniku gdy sztanca całkowicie wciągnięta (% - Mv)
    Gdzieś widziałem opis 0,5V- 4,5V ?
    Jaka jest impedancja tego potencjometru (100- 4800 ohm) ?