Witam mam problem z Kangoo 1.5dci 2006r .
Auto prawie straciło pasek rozrządu który się zsunal i ściął . Po założeniu blokad okazało się że ścięty jest rowniez klin na kole walka . Rozrząd złożony wszystko pasuje na blokady auto odpala lecz pracuje jak by na 2 gary. Po podpięciu komputera pokazuje brak kodowania wtryskiwaczy 3 oraz 4 . Oprócz tego przekłamuje chyba wszystkie możliwe wartości ( temperatura płynu ponad 2 tysiące stopni ) temperatura paliwa ponad 500 stopni , prędkość auta na biegu jałowym 5km/h i inne tego typu . Ciekawostką jest to że na odpalonym aucie gdy odepne kleme minusowa auto zaczyna pracować równo . Gdzie szukać problemu ?
Auto prawie straciło pasek rozrządu który się zsunal i ściął . Po założeniu blokad okazało się że ścięty jest rowniez klin na kole walka . Rozrząd złożony wszystko pasuje na blokady auto odpala lecz pracuje jak by na 2 gary. Po podpięciu komputera pokazuje brak kodowania wtryskiwaczy 3 oraz 4 . Oprócz tego przekłamuje chyba wszystkie możliwe wartości ( temperatura płynu ponad 2 tysiące stopni ) temperatura paliwa ponad 500 stopni , prędkość auta na biegu jałowym 5km/h i inne tego typu . Ciekawostką jest to że na odpalonym aucie gdy odepne kleme minusowa auto zaczyna pracować równo . Gdzie szukać problemu ?