• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

KIA, CARNIVAL, 2007 rok, 2.9 d, 136 Kw, zgasła w trasie, nie odpala.

Klimosz

Początkujący
Dołączył
10.01.2014
Postów
10
Punktów
0
Miasto
Śląskie
Po tankowaniu do pełna przejechane 19 kilometrów od stacji auto zgasło. Klient przywiózł na warsztat mechaniczny do mnie. Żadnych usterek CDIF nie widzi, immo na zegarach ( samochodzik z kluczykiem na z lewej strony zegarów ) po zapłonie zapala się i po kilkunastu sekundach gaśnie, podczas kręcenia obroty silnika są widoczne na CDIF w liczbie 240 , ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia dochodzi do 300, tyle ile zaleca sterownik. Po zresetowaniu wartości ciśnienie dochodzi nawet do 500 chwilami. Na placku odpala i silnik pracuje, ciśnienie na wtryskach wygląda ok po popuszczeniu nakrętki. Filtr paliwa sprawdziłem, paliwo z niego zlałem, nic nie zauważyłem złego. Bezpieczniki wszystkie i przekaźniki sprawdziłem. Skrzynkę bezpiecznikową z lewego słupka zdemontowałem , sprawdziłem, żadnych przepaleń nie zauważyłem. Z wydechu totalnie nic nie czuć, wygląda że wtryski nie podają paliwa ani deka. Mało mam styczności z tymi silnikami, Co można sprawdzić przed wizytą u elektronika. Zastanawia mnie czy to jednak może być coś związanego z tankowaniem ?
 

Klimosz

Początkujący
Dołączył
10.01.2014
Postów
10
Punktów
0
Miasto
Śląskie
Nie sprawdzałem paska rozrządu. Był wymieniany w zeszłym roku. Uznałem że jeżeli silnik pracuje na placku to nie ma takiej potrzeby.
 

till121

Bywalec
Dołączył
21.07.2017
Postów
47
Punktów
0
Wiek
38
Miasto
oświęcim
Sorki, nie doczytałem
Automatyczne połączenie postów:

W wartościach rzeczywistych sterownika masz pozwolenie na rozruch?
Automatyczne połączenie postów:

Immo odpada bo zgasł podczas jazdy, trzeba spr. Sygnał na wtryskiwacze
 
Ostatnia edycja:

vwvzzz

SuperMechanior
Dołączył
10.12.2015
Postów
131
Punktów
13
Wiek
43
Miasto
Betonów
Smok w baku. One mialy wade fabryczna, emalia ktora malowano bak od wewnatrz po latach łuszczy sie i zatyka smok. Lubią w nich tez zdychac wtryski. Gasnie wtedy nagle i bez ostrzezenia. Guano typu delfi z alegro czy cdif nie zbada tych wtryskow ani tego silnika. Taki sam problem ma sorento 2.5 crdi.
 

malerikula

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
9.07.2017
Postów
220
Punktów
34
Wiek
36
Miasto
Rybnik
A tam więcej plaku, jak na nim pali to jaki problem, tylko plak
 
Do góry Bottom