• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Kia Soul głowica, zatarty kanalik olejowy

Piotr_ek1

Początkujący
Punktów
0
Witam wszystkich, jakiś czas temu w czasie jazdy po autostradzie straciłem moc i nie mogłem odpalić auta. Okazało się, że przeskoczył rozrząd. W związku z tym musiałem zrobić mały remont silnika, ale po remoncie okazało się, że samochód chodzi tak głośno jak stary Diesel. Mechanik stwierdził, ze to popychacze, ale po sprawdzeniu okazało się, że to kanalik olejowy przy kole zmiennych faz rozrządu się zatarł i olej leci obok Variatora (nie znam się na tym jakoś szczególnie). Czy ktoś miał podobny przypadek? Z tego co mi powiedział mechanik jedynym rozwiązaniem jest zakup nowej głowicy. Na allegro widziałem używane głowice, ale nie wiem czy w używanej problem nie będzie identyczny. Ma ktoś jakiś pomysł? Auto to KIA Soul I, 2011, benzyna 1.6 124/126KM na wtrysku pośrednim.

WOODOO

SuperMechanior
Porady
1
Punktów
2675
Albo mechanik powiedział ci coś innego, a ty zrozumiałeś jak zrozumiałeś...:meh:czyli nic i to powielasz...:meh:
Natomiast jak powiedział ci tak dokładnie jak piszesz- to zdecydowanie powinieneś zmienić mechanika...:bored:

Osobiście obstawiam to pierwsze...:D

Piotr_ek1

Początkujący
Punktów
0
Wyraźnie użył słowa zatarty, może chodziło o zablokowany, bo to wydaje mi się już bardziej prawdopodobne, jeżeli olej nie dochodzi tam, gdzie powinien, choc też głowy za to nie daje.

WOODOO

SuperMechanior
Porady
1
Punktów
2675
Weź ty się najpierw dowiedz na 100% co zostało faktycznie uszkodzone, a nie będziesz się domyślał i dukał...:banghead:
VelvetyNaturalChimpanzee-size_restricted.gif bba0839815_.jpg

Piotr_ek1

Początkujący
Punktów
0