Czesć. Opiszę tutaj mój problem, może ktoś podsunie mi pomysł co robić z tym dalej.
Samochód to:
Kia sportage III 2012 xl 2.0 crdi w automacie.
Film z próby odpalenia:
https://photos.google.com/share/AF1...?key=UURmeXdmLUs1SkR5anBEVGwxMFpINllqZVFvZjJB
Film z włączenia zapłonu:
https://photos.google.com/share/AF1...?key=TjMycmF4UGJWSENOMDNkSlpJRlo5RnJDcWphNGRn
Przebieg wydarzeń:
Po zmianie kół zapaliła mi się kontrolka od TMPS. Stwierdziłem, że podłącze interfejs obd2 "ELM327 OBD2 Konnwei Bluetooth 3.0" i zbadam dokładniej temat. Do diagnostyki użyłem aplikacji car scanner. Faktycznie w pamięci był błąd C1664 związany z TPMS, który wykasowałem. Operacja przebiegła prawdiłowo, kontrolka zgasła. Nadszedł więc czas na test podczas jazdy i zobaczenie czy kontrolka nie zapali się ponownie. Tutaj dochodzi kolejny wątek. W trakcie działania z OBD rozładował mi się kluczyk (z powodu zimna). Miałem, już tak wcześniej i wystarczyło chwile potrzymać kluczyczyk w dłoniach aby odpalić auto. Po kilkunastu sekundach ogrzewania kluczyka byłem w stanie podjąć próbę odpalenia auta. I tutaj niespodzianka. Zapaliły się dodatkowe kontrolki widoczne na filmie: check engine, olej, eps, kontrola trakcji, akumulator, immobilizer a komputer nie pozwala na zapłon i słychać tylko klikanie (może to dźwięk jakiegoś przekaźnika?)
Podjęte operacje:
Próbowałem odpinać klemy akumulatora i zwierać je aby rozładować wszystkie układy w samochodzie.
Sprawdziłem napięcie akumulatora. 12.34V więc chyba powinno być ok.
Wymieniłem też baterię w kluczyku ale to spowodowało tylko, że teraz samochód nie rozpoznaje kluczyka :/ rozkodował się.
Czy ktoś ma może jakiś pomysł, radę? Czy pozostaje mi laweta i serwis.
Samochód to:
Kia sportage III 2012 xl 2.0 crdi w automacie.
Film z próby odpalenia:
https://photos.google.com/share/AF1...?key=UURmeXdmLUs1SkR5anBEVGwxMFpINllqZVFvZjJB
Film z włączenia zapłonu:
https://photos.google.com/share/AF1...?key=TjMycmF4UGJWSENOMDNkSlpJRlo5RnJDcWphNGRn
Przebieg wydarzeń:
Po zmianie kół zapaliła mi się kontrolka od TMPS. Stwierdziłem, że podłącze interfejs obd2 "ELM327 OBD2 Konnwei Bluetooth 3.0" i zbadam dokładniej temat. Do diagnostyki użyłem aplikacji car scanner. Faktycznie w pamięci był błąd C1664 związany z TPMS, który wykasowałem. Operacja przebiegła prawdiłowo, kontrolka zgasła. Nadszedł więc czas na test podczas jazdy i zobaczenie czy kontrolka nie zapali się ponownie. Tutaj dochodzi kolejny wątek. W trakcie działania z OBD rozładował mi się kluczyk (z powodu zimna). Miałem, już tak wcześniej i wystarczyło chwile potrzymać kluczyczyk w dłoniach aby odpalić auto. Po kilkunastu sekundach ogrzewania kluczyka byłem w stanie podjąć próbę odpalenia auta. I tutaj niespodzianka. Zapaliły się dodatkowe kontrolki widoczne na filmie: check engine, olej, eps, kontrola trakcji, akumulator, immobilizer a komputer nie pozwala na zapłon i słychać tylko klikanie (może to dźwięk jakiegoś przekaźnika?)
Podjęte operacje:
Próbowałem odpinać klemy akumulatora i zwierać je aby rozładować wszystkie układy w samochodzie.
Sprawdziłem napięcie akumulatora. 12.34V więc chyba powinno być ok.
Wymieniłem też baterię w kluczyku ale to spowodowało tylko, że teraz samochód nie rozpoznaje kluczyka :/ rozkodował się.
Czy ktoś ma może jakiś pomysł, radę? Czy pozostaje mi laweta i serwis.
Ostatnia edycja: