1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

kme źle czyta czasy wtrysku

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika jurek1313, 4-11 18.

  1. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    918
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    wólka
    g3 mercedes kompressor 2.3 1999 rok mam problem z zakłuceniami przy ok 4k obr. sterownik gazowy nie widzi czasów wtrysku benzyny bez znaczenia czy się jedzie na bp czy na lpg - zmieniłem świece z platyn na zwykłe - zmieniłem na nowe cewki beru - odłączyłem przewód obr. od cewki - dałem masę z silnik dodatkową i ..... nic to nie zmieniło - ktoś wie jaki jest myk , że widzi zero ? dotryki ma czy co ?
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 114
    Docenione treści:
    391
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A co sie dzieje?

    Dlaczego chcesz tych czasow. Co zrzuca ci z gazu na benzyne przy 4 k obr?
     
    Ostatnio edytowano: 4-11 18
  3. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 044
    Docenione treści:
    410
    Miasto:
    Radom
    Zobacz czy widzi predkość silnika. Z czego bierze ci sygnał obrotow z cewki czy czujnika wałka? Jeśli z cewki to pewnie w programie masz coś takiego jak min. amplitudy sygnału lub szukaj "filtr sygnału prędkości".
     
    jurek1313 lubi to.
  4. gazmenlpg

    gazmenlpg Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-08 18
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    mazowsze
    Jeśli nie czyta czasów to sprawdź jakie czyta np przy obrotach 3700 bo jeśli powyżej 20 ms to moga sie później po prostu zapętlać i sterownik nie widzi zamknięcia i moze pojawiać sie ,,0" Dotryski mozesz wyciąć filtrem pt ,,czułość wtrysku" tak około 1,6 ms skasuje na pewno dotryski ale nie podejrzewam ze tu jest problem
     
    jurek1313 lubi to.
  5. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    342
    Docenione treści:
    190
    Miasto:
    Wrocław
    Na twoim miejscu, zadzwonił bym do KME, bez problemu któryś z techników podpowie co zrobić.
     
    jurek1313 lubi to.
  6. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    918
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    wólka
    do Dmitriew właśnie miałem założyć filtr na sygnał cewki - dokopałem się w dokumentacji kme , ale faktycznie trzeba na halla od wałka przepiąć -do Gazmenlpg w programie mam tylko < duża czułość > wyczytałem , że to mocny syg.- może wtedy fałszować odczyt
     
  7. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    342
    Docenione treści:
    190
    Miasto:
    Wrocław
    A czy diego 3 nie ma przypadkiem opcji odczytu obrotów z wtryskiwaczy. Możesz wtedy nie podłączać sygn. obrotów. Podłączanie się pod czujnik jest złym pomysłem, można zakłócać prace, robią się nowe problemy.
     
    jurek1313 lubi to.
  8. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Online
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    918
    Docenione treści:
    65
    Miasto:
    wólka
    tak ma taką opcję tylko jak <zlewa> to szarpie mi motorem mało łańcuch nie pie... a z obrotami na cewce szarpie mniej ale widzę szpilki na obr. 4k obr. - 20k obr. myślę , że jak się przepnę na halla - co mi zasugerowano , to będzie ok.
     
  9. Lechtak

    Lechtak Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-01 16
    Postów:
    342
    Docenione treści:
    190
    Miasto:
    Wrocław
    No to próbuj z czujnikiem wału ( duża czułość) proponuje w przewód sygnału ( ten do ECU KME) wstawić diodę 1A

    Podpinając się pod cewkę ustawiasz niska czułość, właśnie z uwagi na szpilki.