1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

kody błędów mercedes atego 1228

Dyskusja w 'Strefa ciężarowa' rozpoczęta przez użytkownika smoku27, 9-11 14.

  1. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    Witaj
    Czy mgli byscie mi pomuc z rozszyfrowaniem kodow.
    Atego 970.257 Vin WDB9702571K903245
    BS 4240
    5041
    5441
    3026
    FR
    5454
    5354
    1923
    3130
    INS
    0508
    3620
    MR
    9964
    niektórych błędów nie udalo mi się znaleźć na necie wiec zglaszam sie do szanownych Kolegów
    I taki pytanie nie ma ktos czasem pliku z bledami zebym mógł wydrukowac ponieważ mam jeszcze kilka atego z blredami.
    Pozdrawiwm i bardzo dziękuję za pomoc
     
  2. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 340
    Docenione treści:
    492
    postaram się jutro znaleźć to Ci podrzucę,jak się żyje na Islandii?
     
  3. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    Wielkie dzieki
    nic nie bylo robione a teraz sie obudzili i kombinuj
    Co do zycia na islandi sa dwa minusy pogoda i jezyk Islandzi masakra ale poziom zycia jest nieporównywalnie lepszy niz w Polsce
     
  4. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 340
    Docenione treści:
    492
    a z pracą duży kłopot czy można coś znaleźć?
     
  5. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    Jako mechanik z doswiadczeniem i minimum angielskim raczej latwo jedynym problemem jest uzyskanie kenitala takiego numeru nip teraz trzeba miec najpierw prace .Islandia juz od dłuższego czasu prubuje ograniczyc emigracje osób z uni
     
  6. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 340
    Docenione treści:
    492
    mechanik z zamiłowania i wykształcenia co do angielskiego no to tak na 30% niemiecki lepiej pytam bo szukam spokojnego kraju do emigracji marzy mi się australia albo kanada a na początek dobra była islandia na lpg jeżdżą?
     
  7. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    Jedynie gaz ziemny
    Jerzeli szukasz punktu zeby tylko sie zalapac,
    bardziej bym stawial na Norwegie lepsza kasa social podobny jak na Islandi a i sami Islandczycy emigruja do Norwegi.
     
  8. old1977

    old1977 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    20-01 13
    Postów:
    2 340
    Docenione treści:
    492
    w sumie to chyba szukam innego miejsca dla siebie bo tutaj powoli kończą mi się pomysły,cierpliwość i nadzieja że coś się zmieni a chciałbym jeszcze przez chwilę pożyć normalnie
     
  9. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    Jerzeli myslisz powaznie o emigracji podstawa podszkol angielski aby nie byc kolejnym Polakiem bez jezyka bo tacy terz przylatujaa potem problemy se wszystkim.
    Kolejna rzecz wszystkie papiery przetumaczone przez tłumacza przysięgłego
    I ostatnia tylko powarzne oferty sprawdzamy firme jerzeli co kolwiek nie tak nie ryzykuj.No i potrzeba kupę szczęścia.
    Ja na poczatku mimo tego ze brat byl to od 5 lat mialem problemy z praca teraz sie wszystko zmienia jest latwiej ale niekture firmy życzą sobie tylko jezyk Islandzki po angielsku nawet nie chca rozmawiac.
     
  10. greghorn

    greghorn Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-11 13
    Postów:
    1 335
    Docenione treści:
    419
    Miasto:
    Miechów
    Ja znalazłem tyle:
    MR 1 9964 - Silnik sie nie uruchomi, immobilizer aktywny
    BS 4240 - przerwa na czujniku prędkości lewy tył
    BS 5041 Czujnik zużycia klocków hamulcowych przy osi przedniej z prawej strony ma zwarcie z masą.
    BS 5441 Czujnik zużycia klocków hamulcowych przy osi tylnej z lewej strony ma zwarcie z masą
    BS 3026 Zawór elektromagnetyczny ABS przedniej osi z prawej strony ma przerwę w obwodzie pierwszym
    BS 3130 - czujnik poziomu płynu chłodzącego
    INS 0508 - czujnik poziomu paliwa ma przerwę lub zwarcie z biegunem dodatnim.
    INS 3620 - czujnik wody w butlach.

    ale podejrzewam że to już sam znalazłeś.
     
  11. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    Tak te bledy znalazlem bs 4240 zalorzylam pierscien bo ktos sprytny nie postaral się ale błąd nadal jest sprubuje sie przejechac a jak nie wymienie sensor.
    Kolejny problem to gumowy pedal chamulca nie czuc zadnego oporu jakis zawór jest walniety ale jak naracie nie udalo mi sie znalesc problemu.
    jakies pomysly?
     
  12. greghorn

    greghorn Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-11 13
    Postów:
    1 335
    Docenione treści:
    419
    Miasto:
    Miechów
    A kasowałeś błędy po założeniu pierścienia? Jeśli tak i błąd wyskakuje od razu po włączeniu zapłonu, bez jazdy, to znaczy że problem nie leży w koronce i trzeba szukać dalej. Popatrz czy kable nie są gdzieś poprzecierane, albo czy gdzieś na gniazdach się nie zazieleniło.
    Co do hamulca to napisz coś więcej. Pedał jest gumowy, ale co, dochodzi do niego powietrze?
    Z którego roku to Atego?
     
  13. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    Pierscienia wogule nie bylo ale jutro od nowa poszukiwanie
    co do rocznika to 2004 przerobiony na autobus .
    Do hamulca dochdzi powietrze hamuje ale awaryjnie najbardziej dostaja tylne chamulce , obiaw jest taki naciskasz chamulec i nic nic nic i w polowie nagle zaczyna chamowac ale pedal bez zadnego oporu dochodzi do podlogi.
    Taki objaw mam w dwóch autobusach
     
  14. greghorn

    greghorn Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-11 13
    Postów:
    1 335
    Docenione treści:
    419
    Miasto:
    Miechów
  15. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    Tyl poduszki przód resor reczej esp nie ma
    stronka swietne ale nie znam ruskiego
     
  16. greghorn

    greghorn Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-11 13
    Postów:
    1 335
    Docenione treści:
    419
    Miasto:
    Miechów
    Skopiuj sobie to co masz po ruskiemu, wklej do tłumacza, choćby googla. Przetłumaczy na tyle dobrze że resztę sobie dopowiesz.

    Zacząłbym od podpięcia manometrów na siłowniki i od sprawdzenia ciśnień. Potem rozbierz ten zawór przy pedale hamulca. Z niego jest rozdzielane powietrze na siłowniki.
    Na przednie siłowniki powietrze idzie bezpośrednio z tego zaworu, na tylne po drodze masz jeszcze korektor siły hamowania. Gdyby zawieszenie było resorowe to korektor brałby informację o dociążeniu osi z odległości między osią a ramą. Jeśli jest na poduszce to siła jest zależna od ciśnienia w poduszkach.
     
    Ostatnio edytowano: 12-11 14
  17. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    Zgadzam sie calkowicie stawialem na ten zawór
     
  18. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    zostały ostatnie błedy
    FR
    1923- spliter switch at pins X2 18/11 has -//- or or is faulty
    5353-spliter 1 solenoid valve has +
    5454- spliter solenoid valve has -//-
    niby wiem co oznaczają ale nie mam bladego pojecia gdzie szukać
     
  19. greghorn

    greghorn Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-11 13
    Postów:
    1 335
    Docenione treści:
    419
    Miasto:
    Miechów
    O ile się nie mylę to ten 1923 dotyczy połówek. Tam masz chyba elektryczny przełącznik w lewarku. Przepatrz kable czy nie są przetarte.
     
  20. smoku27

    smoku27 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-11 14
    Postów:
    43
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kopavogur
    Adres strony:
    No tak moze to byc to bo nie jest podlaczone bo czekam na część
    widzę że głowa pelna pomyslu
    wielkie dzieki może jeszcze te dwa pozostale błędy wyjasnisz
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. blad fr mercedes atego1528

    ,
  2. bs 7296 atego

    ,
  3. atego błąd BS forum