1. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

Kompresor

Dyskusja w 'Narzędzia i sprzęt warsztatowy' rozpoczęta przez użytkownika JanuszPro, 5-01 17.

1. JanuszPro

JanuszPro Nowy

Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Radom
    Witajcie, zapewne to temat który był wiele razy wałkowany, ale leń ze mnie okropny.
    Potrzebuje kompresor nie jestem mechanikiem, ale lubię podłubać i naparawiać swoje auto samemu dlatego na początek chciałbym kupić kompresor, myślałem o 50l, dlatego że sporadycznie będę go używał, nie potrzebuje nic rewelacyjnego nie wiadomo za jakie pieniądze. Na internecie widziałem coś że 2 tłokowy potrzebny ale po co szukać i stresować jak przy zakupie auto skoro można skorzystać z porady fachowców i doświadczonych osób ;-)

Do kompresora przydałby się również klucz pneumatyczny (kątowy i udarowy).

Na kompresor myślę żeby przeznaczyć 500zł, myślę że spokojnie zaspokoi moje potrzeby. Co do klucza to ciężko powiedzieć, nie znam się kompletnie na tym ani na tym, widziałem za 150zł klucz udarowy firmy YATO

Jak ktoś z państwa nawet ma, nie używany przez państwa taki sprzęt w dobrym stanie to też chętnie rozważę zakup.

2. Krister

Krister Nowy

Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Cebulandia
    Szybciej znalazłbyś na google opinie odnośnie kompresora do 500zł, niż założyłeś ten temat.

Z doświadczenia wiem, że 50l nawet na początek nie przyniesie pożądanych efektów, a tym bardziej ryżowy do 500zł.

No chyba że od czasu do czasu chcesz przedmuchać kurz który zebrał się pod maską.

3. brzozaayz

brzozaayz Gaduła

Docenione treści:
    154
    Do pneumata min 100 l mniejszym za dużo nie zdziałasz.

4. Krister

Krister Nowy

Docenione treści:
    0