• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

[KONKURS DELPHI] FUNKCJE TESTERA DIAGNOSTYCZNEGO DELPHI DS150E

Delphi

OFICJALNY PROFIL
DELPHI.COM
Dołączył
2.04.2017
Postów
8
Punktów
6
KONKURS

Tester diagnostyczny Delphi DS150E na stałe zagościł w warsztatach samochodowych. Urządzenie wybierane jest przez mechaników przede wszystkim ze względu na intuicyjną obsługę oraz szerokie spektrum działania.

tester diagnostyczny Delphi DS150E.JPG

CZY ABY NA PEWNO ZNASZ WSZYSTKIE FUNKCJE TESTERA DIAGNOSTYCZNEGO DELPHI DS150E?

Urządzenie Delphi DS150E najczęściej używane jest do odczytu/kasowania zapisanych kodów usterek, sprawdzania parametrów rzeczywistych oraz dokonywania prostych adaptacji.

Jeżeli tester Delphi DS150E nie ma przed Tobą tajemnic MAMY DLA CIEBIE KONKURS!

W komentarzu opisz najciekawszą usterkę, którą zdiagnozowałeś i naprawiłeś za pomocą testera diagnostycznego Delphi DS150E.

5 osób, które zaprezentują najciekawsze przypadki diagnostyczne mogą wybrać swoją nagrodę: CZUJNIK ZEGAROWY DO POMIARU BICIA TARCZ lub KOSZULKĘ FANKLUBOWĄ ZESPOŁU LOTOS RALLY TEAM.

Profesjonalne odpowiedzi zostaną wyłonione przez specjalistów technicznych Delphi.

Konkurs trwa od 3 do 31 października.

PODZIEL SIĘ Z NAMI SWOIM DOŚWIADCZENIEM!
 

Tom_

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
1.10.2014
Postów
1259
Punktów
231
Wiek
27
Miasto
Szczytno
@Autoelektronika zakupił ostatnio i chwali :)

Delphi ds150e zaskoczył mnie najbardziej, funkcją możliwości odblokowania webasto w bmw F01 które blokuje się poprzez zbyt niski poziom paliwa
 

nickel

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
19.02.2015
Postów
3083
Porady
1
Punktów
564
Wiek
58
Miasto
WLKP
Robi sprzęt robote trzeba przyznac.
 

komar200

GWD
Dołączył
25.01.2016
Postów
2818
Punktów
1197
Miasto
grudziadz
Kolega zakupił legala chcąc przetestować machina dałem mu octavie do diagnozy 1.9 BSE 105 km co się okazało nie ma takiego silnika w obsłudze, polecam :D
Ale co ciekawe jest 2.0 BSE nie wiem co myśleć niby bzdety a jednak.
 

voodo

SuperMechanior
Dołączył
3.02.2015
Postów
912
Punktów
188
BSE to 1.6 benzynka 1.6 102KM czy chodzi Ci o 1.9tdi BXE 105KM?
 

Autoelektronika

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
30.09.2015
Postów
4393
Punktów
1289
Z uwagi ze moja specjalizacja jest Opel to Astra J 1,7 CDTI z układem zasilania paliwa Denso.
Kodowanie wtryskiwaczy+przyuczenie regulatora ciśnienie paliwa+przyuczenie malej dawki ilości paliwa+przyuczenie dużej dawki ilości paliwa.
Urzadzenie dedykowane do opla które się nazywa OPCOM z oryginału przyucza to wszystko ale nie dokładnie i silnik nadal pracuje metalicznie.
Powyzsze procedury z zastosowaniem DS150E przebiegają pomyślnie i silnik powraca do normalnej pracy bezmetalicznie.
Pochwała za tą funkcjonalność.
Honda Accord 2.2 ctdi.Pojazd po przebojach z filtrem czastek stałych.Zero usterek,wszystko w normie a auto nie jedzie.
Kasowanie kodów błedów których brak w zakładce potwierdzone trzema testerami przywraca auto do zycia tylko i wyłącznie przy uzyciu DS150E.Nie wytłumaczalne lecz prawdziwe.
Wiecej ciekawych przypadków na razie nie opisze,mam go za krotko .
 

igltokz

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.04.2012
Postów
1120
Punktów
134
Fiat Punto II silnik 1.2 Objawy przy gwałtownym dodaniu gazu np. podczas ruszania ze świateł silnik zaczynał szarpać i nie chciał przyspieszać potrafił też wtedy zgasnąć jeżeli przyśpieszało się spokojniej wszystko było w porządku. Diagnostyka odczytana pamięć błędów sterownika silnika- nie było żadnych, w wartościach rzeczywistych sprawdzono miedzy innymi czujnik temp. silnika, potencjometr przepustnicy czy sondę lambda wszystko mieściło się w normie dopiero po połączeniu się przez protokół EOBD zauważono, że korekta długoterminowa wynosi +100% co wskazywało na problemy z brakiem odpowiedniej ilości paliwa. Postanowiliśmy zmierzyć ciśnienie paliwa, na wolnych obrotach było ok ale po gwałtownym dodaniu gazu spadało przez brak odpowiedniego wydatku na pompie. Po wymianie pompy na nową problem zniknął. Uważam że DS150E jest bardzo dobrym testerem i potrafi pomóc w wielu trudnych przypadkach wystarczy tylko wykorzystywać wszystkie jego możliwości. :)
 

samspec13

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
3.01.2014
Postów
6550
Punktów
640
Miasto
europolonia
Niestety nie posiadam DS 150E, ale korzystałem z tego urządzenia w wersji niemiecko języcznej. Oprócz wielu akcji wyżej wymienionych przez kolegów byłem nieźle zaskoczony. Insygnia po spotkaniu z Gutman -em wywala check. Dwa wypalania przerwane check , po trzecim i resecie już z ponad pół roku check nie wraca .BMW trójką oba termostaty odczytanie. DPF stąd zapchany - wypalanie , reset . Auto dostaje ducha .Signum chyba 2012 zaciąga i zwalnia ręczny, Corsa adaptacja przepustnicy. Audi do 2005 i po 2005wypalanie i nie tylko. Sprinter 906 nawet przy błędzie sensora ciśnienia DPF załączy proces wypalania. Jak na kombaj to niezłe zaskoczenie. To tylko i tak część z możliwości DS 150E i choć słyszałem że wersje obcojęzyczne mają większe możliwości , to nie sądzę by ktoś coś ekstra wyłączył.
 

samspec13

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
3.01.2014
Postów
6550
Punktów
640
Miasto
europolonia
TPMS- y np. W reni co istotne sprzed 2010 opisane jak budowa cepa dla kiepa.
 

colin578

SuperMechanior
Dołączył
23.10.2015
Postów
127
Punktów
3
Wiek
27
Miasto
Koło
Ford Mondeo mk3 1.8 16v, klient skarżył się, że po przejechaniu około 40km autostradą zawsze w tym samym miejscu silnik zaczyna szarpać i gaśnie, po zgaszeniu i odczekaniu pracuje dalej normalnie. Podpięty tester delphi o dziwo zero błędów, ale uruchomiona funkcja auto testu na zapalonym i zgaszonym samochodzie wykazała nieprawidłowe działanie czujnika położenia wałka rozrządu od strony kolektora wydechowego. Z racji niskiej ceny części zaryzykowaliśmy i czujnik wymieniliśmy, klient od tamtej pory jeździ bez problemu, a my zyskaliśmy stałego klienta :)
Honda accord 2.0 z 2009r. gutmann i texa w innych warsztatach nie dały rady wypalić filtra dpf, a podpięty "na szybko" dephi wypalił filtr w ciągu 20 minut, a honda odzyskała dawną moc.
Kodowanie wtryskiwaczy w każdym aucie jakie mieliśmy przebiega szybko i skutecznie :)
 

Misiek

Administrator
Dołączył
6.10.2010
Postów
6666
Porady
6
Punktów
2483
Miasto
Szczecin
WWW
auto-mis.szczecin.pl
Mitsubishi Outlander po wymianie DPF w innym warsztacie. Na desce rozdzielczej cały czas błąd odnośnie filtra cząstek stałych. Zakład, który wykonywał wymianę filtra wysłał klienta do serwisu bo twierdził, że nikt inny tego nie ogarnie. Szczęśliwie klient trafił do mnie i o dziwo Autocom ogarnął temat bez zająknięcia - reset wartości DPF i kontrolka zgasła. Klient zaoszczędził pare groszy a ja zyskałem kolejnego stałego klienta.
 

samspec13

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
3.01.2014
Postów
6550
Punktów
640
Miasto
europolonia
To jest to, potrafi zaskoczyć tym co niby lepsze programy od Coma - Delphi nie radzą sobie.
 

riko

SuperMechanior
Dołączył
12.03.2012
Postów
214
Punktów
18
Mnie zaimponował czyś czego nikt nie ma - lampka w wtyczce , super pomysł.
 
Do góry Bottom