1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

krone środkowa oś

Dyskusja w 'Strefa ciężarowa' rozpoczęta przez użytkownika norbi666994, 7-10 18.

  1. norbi666994

    norbi666994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-12 12
    Postów:
    359
    Docenione treści:
    28
    Witam, środkowa ośka w naczepie nie hamuje, siłowniki nie mają siły się zaciągnąć, czasami prawe koło zahamuje, ale nie ma na to reguły, gdzie szukać przyczyny?
     
  2. Mattii

    Mattii Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    922
    Docenione treści:
    116
    Miasto:
    Maszewo
    Ręczny jest?
     
  3. norbi666994

    norbi666994 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    20-12 12
    Postów:
    359
    Docenione treści:
    28
    tak, jest, tylko nie na środkowej. czy to moze byc modulator?
     
  4. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    940
    Docenione treści:
    294
    Miasto:
    łódź
    sprawdz abs tam jest sterownik odpowiedzialny za ilosc powietrza do kazdej osi i na kazde koło jak nie to szukaj w zaworach;)
     
  5. Mattii

    Mattii Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    16-02 14
    Postów:
    922
    Docenione treści:
    116
    Miasto:
    Maszewo
    Jeśli nie ma ręcznego na tej osi to wg. mnie problem masz w zaciskach. Reczny masz na sprężynie z siłownika.
    Ściągnij koło, spuść ręczny, przesuń zacisk na prowadnicach w stronę ramy i zmierz odległość pomiędzy klockiem, a tłoczkiem i ile wychodzi tłoczek po zaciągnięciu ręcznego.