1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

L.E.S. 01e Landi

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika rekda, 31-07 18.

  1. rekda

    rekda Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-03 15
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Adres strony:
    Seicento 900, program do lpg pokazuje temperature 230 stopni celc. czujnik termostatu działa poprawnie, program fiatowski płynnie pokazuje wzrost temperatury po załączeniu, za pewne źle któryś kabel jest wpiety z centralki Landi L.E.S 01e lpg, możecie mi doradzic który gdzie powinien być? Problem w tym że za szybko auto przełącza gaz, powinien po osiagnieciu np:25st. cel. a przełacza odrazu po obrotach.
     
  2. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 510
    Docenione treści:
    414
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    To sekwencja?

    Czujnik temperatury moze byc wkrecony w reduktor. Sekwencja ma swoj do mierzenia temp. plynu. Zobacz czy do srubek w reduktorze nie ma kabelka. Może gdzieś masy dostał.
     
    Ostatnio edytowano: 31-07 18
  3. kalgaz

    kalgaz Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-08 18
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    witam w programie diagnostycznym masz zakladkę info lub dokumenty tam znajdziesz schemat z kolorami kabli i gdzie powinny być

    czy przy rozgrzaniu całkowitym silnika program dalej ma ten sam odczyt 23 stopnie

    bo jeżeli tak to czujnik jest padnięty
     
    Ostatnio edytowano: 6-08 18
  4. rekda

    rekda Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-03 15
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Adres strony:
    Niestety nie ma w programie tachych informacji, o jakim programie ty piszesz? temperature mi pokazuje 230 st c. Wiem ze są 3 czujniki w głowicy ,na termostacie i chłodnicy. musze je posprawdzać. Udało mi się połączyć centralke z PC zmieniłem moment przełączania na lpg ale pojawił sie inny problem nie zwiazany ze zmiana parametru a bardziej z zatkanym lub przytkanym reduktorem chyba. Auto zaczelo mi gasnać przy dojeżdżania do skrzyżowania bsrdzo mnie to irytowalo, wykrecilem filtr gazu który okazał się w rozsypce, nie wiem jakiej to firmy i nie umiem kupić, posklejalem stary i tak jeżdżę oczywiście auto dalej gasnie, na reduktorze jest regulacja troszke nia przykrece i auto przestaje gasnać ale strasznie kuleje na wolnych

    Prosił bym o pomoc, co to za elektro zawór i jaki filtr tam pasuje? Czy ktoś się odrobine zna na tym programie i o cot w nim chodzi? Jest jakaś instrukcja?
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 6-09 18
  5. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 510
    Docenione treści:
    414
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Sprawdź czujnik temperatury ktory mozesz mieć w reduktorze bo pokazuje wysoka temp. Ma zwarcie do masy.

    To jest reduktor i czujnik wkrecony w niego.
     

    Załączone pliki:

  6. Regaciarz

    Regaciarz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    31-03 18
    Postów:
    118
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Wasilków
    Pojedź do gazownika jeśli czujki temperatury nie potrafisz znaleźć. Oszczędzi to czasu i nerwów. Może jej nie ma a kabelki są skręcone i gdzieś schowane?
    Co do filterka to gazownik weźmie 30, maks 50zł. Jeśli mnie pamięć nie myli to jest stare lovato. Obyś tylko to szczelnie złożył bo potem znowu będzie lament że ło Jezu samochód się od gazu spalił bo ktoś chciał oszczędzić 20 zł a nie umiał szczelnie poskładać...
     
    winetoo lubi to.
  7. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 582
    Docenione treści:
    373
    Miasto:
    Radom
    Ten filtr to nie Lovato tylko waltec albo med. Poza tym to masz rację.
     
  8. Regaciarz

    Regaciarz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    31-03 18
    Postów:
    118
    Docenione treści:
    14
    Miasto:
    Wasilków
    Pewnie masz rację, jak jeszcze pracowałem w gazie to unikałem jak mogłem tych staroci bo potem pół godziny zajmowało uszczelnienie tego.
     
  9. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 582
    Docenione treści:
    373
    Miasto:
    Radom
    Les to wolnossałka na krokowcu, nie korzysta ona z czujników auta tylko ma swoje ( pisał o tym diagbox) z resztą tak jak każda instalka LPG, wię szukaj czujnika na reduktorze (parowniku). Jeśli go tam nie ma to pewnie ktoś go usunął i skręcił kable do kupy żeby to latało.
     
  10. rekda

    rekda Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    21-03 15
    Postów:
    13
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Warszawa
    Adres strony:
    Na reduktorze jest elektro zawor, czujnika niema tam, gdybym miał schemat centralki instalacji to istnieje duże prawdopodobieństwo żebym to znalazł. Tylko co potem? W głowicy mam czujnik 0-1 dla kontrolki na desce rozdz., drugi w chłodnicy - odpada.

    Będę musiał chyba podjechać do gazownika, choć wole samemu w wielu problemach pogrzebać i nie chodzi o żadne oszczędności tylko o satysfakcję Oczywiscie w tym wypadku bezpieczeństwo jest na 1 miejscu.