Cześć. Od zakupu auta był problem z brakiem mocy. Czasami jechała jako tako czasami w ogóle. Nigdy poniżej 2200-2500 obr. Ogólnie padlina. Błędów brak, kontrolki się nie świeciły. Po jakimś czasie mnie naszło, żeby odłączyć przepływkę. No nie ten samochód. Jedzie z niższych obrotów i o wiele lepiej przyspiesza. Na desce check engine i komunikaty żeby sprawdzić wtrysk i emisję spalin. W kompie 2 błędy, maf sensor i czujnik temp w dolocie (to chyba jest w przepływce). Nie mam profesjonalnego sprzętu a jedynie elm327 i tarque pro.
Jeden się świeci w aplikacji na czernowo drugi na żółto. Wskazania na maf na biegu jałowym silnik ciepły ok 11g/s temp 26 stopni.
Kupiłem używkę oryginalną. Po zamontowaniu nie dało się skasować błędów. Na uzywce auto jechało tak samo jak na odłączonym przepływomierzu. Wskazania przeplywki podobne. 11g/s przy czym zaraz po odpaleniu pokazywał ok 8g/s i wchodziło na 11g/s. Może egr się uchylał, nie wiem.
Jeszcze miałem taką sytuację, że na tej "nowej" przepływce pojechałem po autobanie przez chwilkę pod 190km/h i zacząłem zwalniać. Laguna straciła całkowicie moc. Przez 10km jechała max 90km/h i znów wróciło do stanu poprzedniego.
Chciałem Was poprosić o pomoc bo... Coś tam ogarniam w kwestii mechaniki, pracowałem rok na warsztacie jako mechanik (czyt. Wymieniacz części)
Normalnie oddałbym auto na warsztat i zapłacił za diagnozę ale.. Jestem kierowcą ciężarówki, latam na hiszpanie, robię 7 tys km i wracam do domu na 3 dni,ktore są niepełne
nie mogę auta zostawić na warsztacie a z ulicy nikt mnie nie chce przyjąć bo terminy co jest zrozumiałe. Nigdy nie potrafię dokładnie się określić kiedy zjadę na bazę i z bazy do domu.
W koszyku alledrogo już mam przepływomierz ori Continental - takie były w tych silnikach ale jak sami wiecie szkoda kasy utopić dlatego zwracam się do Was o pomoc.
Pomyślałem, że może mam gdzieś wiązkę uszkodzoną? Z tego co widziałem przeplywka 6pin a przewodów jest 5. Jeden zaślepiony ale widać, że fabrycznie. Może ktoś ma wiedzę jakie powinny być napięcia na poszczególnych przewodach? Ciężko mi co kolwiek znaleźć dla silnika 2.0 m9r. O wiele więcej info jest o 1.9 dci...
Jeden się świeci w aplikacji na czernowo drugi na żółto. Wskazania na maf na biegu jałowym silnik ciepły ok 11g/s temp 26 stopni.
Kupiłem używkę oryginalną. Po zamontowaniu nie dało się skasować błędów. Na uzywce auto jechało tak samo jak na odłączonym przepływomierzu. Wskazania przeplywki podobne. 11g/s przy czym zaraz po odpaleniu pokazywał ok 8g/s i wchodziło na 11g/s. Może egr się uchylał, nie wiem.
Jeszcze miałem taką sytuację, że na tej "nowej" przepływce pojechałem po autobanie przez chwilkę pod 190km/h i zacząłem zwalniać. Laguna straciła całkowicie moc. Przez 10km jechała max 90km/h i znów wróciło do stanu poprzedniego.
Chciałem Was poprosić o pomoc bo... Coś tam ogarniam w kwestii mechaniki, pracowałem rok na warsztacie jako mechanik (czyt. Wymieniacz części)
Normalnie oddałbym auto na warsztat i zapłacił za diagnozę ale.. Jestem kierowcą ciężarówki, latam na hiszpanie, robię 7 tys km i wracam do domu na 3 dni,ktore są niepełne

W koszyku alledrogo już mam przepływomierz ori Continental - takie były w tych silnikach ale jak sami wiecie szkoda kasy utopić dlatego zwracam się do Was o pomoc.
Pomyślałem, że może mam gdzieś wiązkę uszkodzoną? Z tego co widziałem przeplywka 6pin a przewodów jest 5. Jeden zaślepiony ale widać, że fabrycznie. Może ktoś ma wiedzę jakie powinny być napięcia na poszczególnych przewodach? Ciężko mi co kolwiek znaleźć dla silnika 2.0 m9r. O wiele więcej info jest o 1.9 dci...