1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

Logi Skoda Octavia I 1.8T AGU

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Mateusz215351, 13-09 19.

1. Mateusz215351

Mateusz215351 Nowy

Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gniezno
    Witam :)
    Z racji tego ze jestem zielony w temacie diagnostyki, mam pytanie do forumowiczow, czy ktorys z was bylby w stanie odczczytac logi z mojego auta (jak w tytule) auto niby seria bez kata..
    Problem polega na tym ze turbo laduje na max pryz obrotach silnika 3,4K
    Turbo podaje 1.0-1,1Bar i trzyma cisnienie.
    Pozdrawiam

2. Strawek

Strawek Uczestnik

Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Wałcz
    A gdzie te logi?

czyli to nie jest seria, BAM seryjnie pompuje ok 1 bara, AGU 150 koni to ok 0,6

Poza tym jak dla mnie tu nie ma nic dziwnego, maleńka turbinka, doładowanie z dołu podniesione więc w piku wyszło 1 bar i z 300 Nm a potem wszystko leci na łeb na szyje zapewne, norma przy takich silnikach - większość tunerów robi takie "dieslowe" charakterystyki żeby auto sprawiało wrażenie dynamicznego

Ostatnio edytowano: 15-09 19
  3. Mateusz215351

Mateusz215351 Nowy

Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gniezno