1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Logi Skoda Octavia I 1.8T AGU

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Mateusz215351, 13-09 19.

  1. Mateusz215351

    Mateusz215351 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-09 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gniezno
    Witam :)
    Z racji tego ze jestem zielony w temacie diagnostyki, mam pytanie do forumowiczow, czy ktorys z was bylby w stanie odczczytac logi z mojego auta (jak w tytule) auto niby seria bez kata..
    Problem polega na tym ze turbo laduje na max pryz obrotach silnika 3,4K
    Turbo podaje 1.0-1,1Bar i trzyma cisnienie.
    Pozdrawiam
     
  2. Strawek

    Strawek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Wałcz
    A gdzie te logi?

    czyli to nie jest seria, BAM seryjnie pompuje ok 1 bara, AGU 150 koni to ok 0,6

    Poza tym jak dla mnie tu nie ma nic dziwnego, maleńka turbinka, doładowanie z dołu podniesione więc w piku wyszło 1 bar i z 300 Nm a potem wszystko leci na łeb na szyje zapewne, norma przy takich silnikach - większość tunerów robi takie "dieslowe" charakterystyki żeby auto sprawiało wrażenie dynamicznego
     
    Ostatnio edytowano: 15-09 19
  3. Mateusz215351

    Mateusz215351 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-09 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gniezno
    Tyle ze ona ma 164 km i 220 nm na hamowni tyle pokazala.. Logow nie wstawilem, najpierw szukam osoby ktora podjelaby sie oceny tych logow.. Poza tym nie moge zrobic logowania grup odpowiedzialnych za turbo tzn tych ktore pokazuja doladowanie zadane przez mape i osiagniete.. Vag wywala blad nie wiem czemu..
     
  4. Strawek

    Strawek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Wałcz
    Tam nie ma map sensora więc doładowania w logach nie sprawdzisz, jedynie podpinając manometr, no ale to skąd wiesz ile ładuje?

    AGU się loguje: 002+007, 002 + 025, 001+013
    Dziwną masz tą moc i moment, moment jak seria.

    Masz wykres z hamowni?
     
  5. Mateusz215351

    Mateusz215351 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-09 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gniezno
    Wykresu mi nie dal, no wlasnie podpial zegar pod jakis wezyk nie wiem gdzie i patrzyl to w granicach 3.5 podaje 1-1.1 bara i na wykresie tez bylo widac ze ona estaje w tym momencie najlepiej a przy nizszych obrotach prawie nie zyje.. A moze jest pekniete turbo? Jest to prawdopodobne? (ja logowalem je samemu na 03 i 022 chyba nie pamietam kolega mi dzis wysle te logi, to jak wrócę z niemczech to bede musial poprawic je albo poprosic go zeby zrobil mi takie kanaly jakie mi pan podal)

    Ten tuner mi dzis wysle wykres
     
    Ostatnio edytowano: 16-09 19
  6. Strawek

    Strawek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Wałcz
    Jak jest popękane żeliwo w turbo, klapka ma luzy czy ogólnie wyrobiona sztanga, do tego typowe dla tego silnika - nieszczelności to pewnie że może późno wstawać.
     
  7. Mateusz215351

    Mateusz215351 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-09 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gniezno
    Czyli bez wyciągania turbo się nie obejdzie? :/
     
  8. Strawek

    Strawek Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    11-05 15
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    26
    Miasto:
    Wałcz
    Ja bym zaczął od diagnostyki i sprawdzenia czy układ cały szczelny najlepiej kompresorem.
     
  9. Mateusz215351

    Mateusz215351 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-09 19
    Postów:
    6
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gniezno
    W weekend będę w Polsce ogarne te logi i podesle je tu, bylbym bardzo wdzieczny jesli by je Pan ocenil.. Milego dzionka