1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Lozysko w piascie chuczy

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika tomek787898, 8-07 18.

  1. tomek787898

    tomek787898 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-07 18
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam.
    Mam problem ze swoja Toyota. W przeciagu 4 miesiecy zmienilem juz 3 razy lozysko w kole. Najpierw zalozylem tansze zaczelo huczec po ok 1000km. Jezdzilem z takim chwilke. Pozniej zalozylem lepsze lozysko skf. I w zasadzie slchac bylo juz po 500km. Teraz wymienilem zwrotnice(uzywana) i kupilem polos ale nie pasowala. Ok zwrotnica zmieniona i lozycho nowe polos stara. Zwrotnica raczej minimnnie inne dlatego ze zbieznosc sie przestawila. Wczoraj robione i w nocy zrobilem 450kilometrow w trasie i mam dzwine wrazenie ze huczenie powraca dodam ze przy skrecie w prawo przy wiekszych predkosciach czuc delikatne drzenie na kierownicy jakby przenosilo sie z kola na kierownice. Dodam ze auto raczej nie popularne u nas i z czesciami kicha - toyota avalon 3.5b 2007r. Panowie czy macie pomysl ? Ps. Zdiagnozowal mi mechanik wczoraj luz na koncowce drazka. Czy uwazacie ze sprawca zamieszania jest koncowka? Czy np amorki czy polos przegub nie wiem co kolwiek? Dzieki za odpowiedz
     
  2. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    740
    Docenione treści:
    112
    Miasto:
    PLE
    Piasta dokręcana dwoma metrami rury czy kluczem dynsmometrycznym? Kiedyś tak załatwiłem skf teraz trzymam się wytycznych i reklamacji brak.
     
  3. kobra

    kobra Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-10 14
    Postów:
    389
    Docenione treści:
    126
    Miasto:
    Bielsko-B
    No cóż nauka kosztuje
     
  4. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 295
    Docenione treści:
    630
    Miasto:
    Szczecin
    Łożysko wymieniasz na prasie ?
     
  5. tomek787898

    tomek787898 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-07 18
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Lozycho na prasie. A mechanik dokreca normalnym kluczem. Myslalem ze ma byc skrecone do oporu.
     
  6. jurek1313

    jurek1313 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    2-02 17
    Postów:
    929
    Docenione treści:
    66
    Miasto:
    wólka
    Ale to o ktore się rozchodzi ?
     
  7. tomek787898

    tomek787898 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    8-07 18
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Chodzi caly czas o lozysko w piascie kola przedniego.
     
  8. ufo321

    ufo321 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    9-09 16
    Postów:
    67
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Poznań
    Może mechanik uszkadza lozysko przy wprasowywaniu?
     
  9. GSS-Daniel

    GSS-Daniel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-06 12
    Postów:
    1 289
    Docenione treści:
    190
    Miasto:
    Busko
    Tez mi sie tak wydaje, albo piasta jest ubita...
     
    gtszudi lubi to.