• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Luźne pytanie - prowadzenie warsztatu, narzędzia, problemy

pomelo41

Nowy
Punktów
0
Witam,

Na wstępie zaznaczę, że nie jestem mechanikiem (łączy nas pasja do motoryzacji, jednak do mechanika mi daleko) i zainspirowany innymi wątkami i ciekawymi dyskusjami na forum postanowiłem poszukać rzeczywistych problemów, z którymi się mierzycie i może wspólnymi siłami dojść do rozwiązań, które w jakiś sposób mogłyby uprościć pracę warsztatu lub chociaż zautomatyzować te najbardziej nużące zadania.

Pośród tematów, nad którymi rozmyślałem były:

1) Zarządzanie warsztatem. Używacie jakichś narzędzi / oprogramowania do umawiania wizyt, kontaktu z klientem, monitorowania dostaw części / stanów magazynowych? Jakie macie opinie na ich temat?
2) Pracownicy. Widziałem ciekawy wątek na forum o udostępnianiu pracownikom warsztatu "po godzinach" aby mogli sobie dorabiać jakimiś drobnymi fuchami. Macie jakieś swoje sposoby na udostępnianie warsztatu po godzinach / czerpanie z niego zysków w jakiś inny sposób? Może usługa typu "warsztat na godziny" gdzie klient może sobie "wypożyczyć" u Was stanowisko np na godzinę (nawet w godzinach pracy jeśli macie wolne przebiegi akurat). Myślicie, że miałoby to jakiś sens?
3) Monitorowanie pracowników. Używacie obecnie jakiegoś narzędzia do planowania zmian / podliczania godzin / "wydajności" itd? (O wydajności widziałem osobny temat na forum). Macie jakieś powtarzające się problemy / schematy z pracownikami?

Jeśli są jakieś inne tematy, w których odnajdujecie problemy w codziennej pracy to chętnie o nich posłucham.

Zapraszam do luźnej dyskusji.

turbokrzychu

SuperMechanior
Punktów
110