1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

M43 bmw wymiana uszczelek rozrządu

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika wojtis94, 18-01 19.

  1. wojtis94

    wojtis94 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-08 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Elbląg
    Pytanie czy do wymiany uszczelek pokryw rozrządu nr 16 i tej dużej metalowej nr 3 pod pompą oleju trzeba zwalać głowicę? Ponoć trzeba a inni twierdzą, ze da sie to zdjąć po wyjęciu misy olejowej i wszystko pojdzie od dołu. Nie robiłem jeszcze tego w tym silniku dlatego chce wiedziec na co sie przygotować
     

    Załączone pliki:

    Ostatnio edytowano: 18-01 19
  2. kotoy

    kotoy Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 13
    Postów:
    297
    Docenione treści:
    119
    Miasto:
    Jabłonna Lacka
    Głowicy nie ruszasz, z tego co pamiętam to zdejmujesz termostat i pompę wody.
     
  3. wojtis94

    wojtis94 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-08 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Elbląg
    Trzeba zwalać głowice, ile da sie zdjąc pompe oleju po demontazu miski to juz się tego nie zalozy zeby bylo dobrze.
     
  4. kotoy

    kotoy Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-01 13
    Postów:
    297
    Docenione treści:
    119
    Miasto:
    Jabłonna Lacka
    A ja dałbym sobie rękę uciąć że zmienialiśmy te uszczelki przy przekładce motoru i nie zdejmowaliśmy głowicy. No ale pamięć zawodzi.
     
  5. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 607
    Docenione treści:
    371
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Nie robiłem takiego silnika kilka lat, ale swego czasu robiłem to masowo. Składanie od dołu do góry jest lepsze ale bez problemu idzie to zrobić od góry do dołu.
     
  6. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    2 017
    Docenione treści:
    756
    Miasto:
    grudziadz
    Ja bynajmniej głowicy nie ruszam, i idzie to dobrze złożyć.
     
  7. wojtis94

    wojtis94 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-08 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    9
    Miasto:
    Elbląg
    A czy aby na pewno wymienialiście uszczelke pod pompa olejowa? Pokrywki rozrządu oczywiscie bez problemu mozna zrobić ale jak próbowałem założyc pompe olejowa wczoraj to ni cholery nie można tego złożyć, uszczelka nr 16 jest na tyle gruba ze nawet dociskanie z całej siły do głowicy pchając pompe od dołu nie daje rady założyć tego na wał korbowy a zakładając to tak na wprost uszczelka się przyszczypie