1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Małe napiecie na Sonda lambda Polo 2003r 1.2 12v AZQ

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Dami2416, 8-12 18 o 12:03.

  1. Dami2416

    Dami2416 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-06 17
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Sandomierz
    Witam jak w temacie napiecie na sonda lambda jest 4.35V .Czy nie powinno byc +12V.? Przewody sonda Ecu cale. Na wyjsciu z Ecu tez 4.35V . Wiec przewód + od Ecu do Sondy nie traci napiecia? Gdzie szukac przyczyny przekaznik przewody z kabiny do Ecu? Prosilbym o podowiedz. Nie chce pruc wszystkiego w ciemno... Sonda 5 przewodowa

    Rzuci ktoś okiem?
     
    Ostatnio edytowano: 8-12 18 o 12:13
  2. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    543
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    I pewnie na 5V ...
     
  3. Dami2416

    Dami2416 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-06 17
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Sandomierz
    Czyli ma byc napiecie 5V?
     
  4. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    543
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Maksymalnie napięcie powinno osiągać 5V.
     
  5. Dami2416

    Dami2416 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-06 17
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Sandomierz
    Na odpietej wtyczce na grzalke max 5v?
     
  6. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    543
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Sygnał sondy powinien oscylować od 0 do 5V. Grzałka powinna mieć przejście i tyle.
     
  7. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 346
    Docenione treści:
    645
    Miasto:
    Szczecin
    Pracę sondy w tym silniku można odczytać tylko testerem.
     
  8. Dami2416

    Dami2416 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-06 17
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Sandomierz
    Sygnał tak ale napiecie na grzalke sondy ze sterownika 2 grube kable i tam ma byc max do 5v? Nie 12V?
     
  9. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 346
    Docenione treści:
    645
    Miasto:
    Szczecin
    Gówno prawda , napisałem wyżej.
     
  10. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    543
    Docenione treści:
    129
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Masz błąd grzałki ?
     
  11. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 346
    Docenione treści:
    645
    Miasto:
    Szczecin
    Multimetrem diagnostykę robimy?
     
  12. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 121
    Docenione treści:
    467
    Miasto:
    Radom
    Zerowe pojęcie w temacie oddaj furkę do warsztatu. Nawymieniasz się i kosztować będzie to 2 razy więcej niż w warsztacie. Poza tym w azq jest cyrkonowa.
     
  13. Dami2416

    Dami2416 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-06 17
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Sandomierz
    Ta
    Tak błąd grzałki za niskie napięcie. Chce tylko się dowiedzieć jakie ma byc napięcie na wypietej wtyczce na grzałke?
     
    Ostatnio edytowano: 9-12 18 o 13:38
  14. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 121
    Docenione treści:
    467
    Miasto:
    Radom
    Grzałka ma zasilenie po bezpieczniku. Sygnał masy idzie ze sterownika.
     
    Dami2416 lubi to.
  15. Dami2416

    Dami2416 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-06 17
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Sandomierz
    I wszystko jasne. Czyli +12v na grzałke a nie 4.35v. Pewnie gdzieś kabel zielony...
     
  16. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 346
    Docenione treści:
    645
    Miasto:
    Szczecin
    Zielono mi ale auta naprawiam. Żeby nie "sławeuszek" nie wiedzieli byśmy o co klientowi chodzi.:jimlad:
     
  17. Dami2416

    Dami2416 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-06 17
    Postów:
    85
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Sandomierz
    "Na odpietej wtyczce na grzalke max 5v?" Rzeczywiście nie wiadomo o co chodzi...
     
  18. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 121
    Docenione treści:
    467
    Miasto:
    Radom
    No jak masz modulowany sygnał masy to miernik uniwersalny pokaże napiątko około 5V. Tak na przyszłość abyś wiedział...
     
    Dami2416 lubi to.