• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Malowanie zacisków hamulcowych

Punktów
0
Wymyśliłem sobie zolte zaciski hamulcowe. Tylko pytanie czym malowac? Sprayem czy normalnie farba i pedzelkiem? Jakiej firmy? Jak się do tego zabrac? Czym oczyscic / odtluscic zaciski? Od razu mówie jestem kompletnym laikiem.

elektryk1234

SuperMechanior
Punktów
28
Zanurzyć w kwas solny na 40 minut .Opłukać w roztworze dimera. Woda demi. Suszyc i masz fabryke. I kupić spraj typowy do zaciskow.

marcinlowicz

Uczestnik
Punktów
7
Miasto
Łódzkie
Rozebrac, pozbawic gumek, wypiaskować, dokladnie oczyścić i odtłuścić i malować farba do zaciskow. Dwie lub trzy cienkie warstwy. Zlozyc na nowych gumkach. Będzie chodzić dlugi czas. W razie potrzeby wymienić tloczki

winetoo

SuperMechanior
Punktów
940
Miasto
Radom
Wymyśliłem sobie zolte zaciski hamulcowe. Tylko pytanie czym malowac? Sprayem czy normalnie farba i pedzelkiem? Jakiej firmy? Jak się do tego zabrac? Czym oczyscic / odtluscic zaciski? Od razu mówie jestem kompletnym laikiem.
A więc Lajkoniku teraz w modzie różowy ewentualnie tęczowy mocny, Martyniuk na full i heja we wieś.

Punktów
0
Dzieki za sugestie dotyczące koloru, teczowy mocny kusi ale jednak zostane przy zoltym.
Jaka farbe do malowania polecacie? Podobno Motip ma kiepska jakosc odpryskuje po czasie. A Hammerite jest za gesta, ciezko sie maluje i nie zrobi sie tego precyzyjnie.

NorbertK

SuperMechanior
Punktów
142
Na farby wydasz więcej niż zapłacisz za proszek. Po za tym czym to wyczyścisz? Szczotą driciana? Nic tak dobrze nie usunie korozji jak piaskowanie. No chyba że zaciski sa aluminiowe to trzeba szkielokowac. Ale po szkielkowaniu nie wiedzę już sensu malowania.

Vicia

SuperMechanior
Punktów
575
Miasto
Centrum Kraju